همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پیشگویی سنت ملکی درباره پاپ بعدی

یکی از معروفترین پیشگویی هایی در مورد پاپ ها وجود دارد پیشگویی یک کشیش ایرلندی کابالائیست به نام سنت ملکی (۱۰۹۴-۱۱۴۸ میلادی) می باشد.
او در الهامات تصویری که داشته خصوصیات ۱۱۲ پاپ بعد از خودش را به صورت استعاری در عنوان هایی کوتاه بیان کرده است . به نظر او پس از آنها پایان دنیا رقم خواهد خورد و این سرآغاز قیامت خواهد بود .
در مورد پیشگویی ها اولین نکته مسکوت ماندن در آرشیو کلیسای رم به مدت بیش از ۴۰۰ سال می باشد.در سال ۱۵۹۰ این کتاب دوباره کشف گردید و مورد توجه قرار گرفت .

اکنون به برخی از پیشگویی های که حادث شده است در زمان ۶۰ ساله ی گذشته و برخی که قدیمی تر هستند می پردازیم :

در مورد پاپ ۸۲ او لقب از تبار گل لاله و رز به او داده است . ۸۲مین پاپ. پاپ Urban VIII می باشد . او از اهالی فلورانس بود . و نکته این بود که سپر نشان خانوادگی او مزین به ۳ زنبور بود که مشغول جمع کردن گرده از گلهای لاله و رز بودند.

پاپ یکصدوهشتم : (پاول ششم ۱۹۵۸ -۱۹۶۳ )
لقب : گل در گل 
نشا ن روی سپر خانودگی پاول ششم سه گل لاله بود.

پاپ یکصدونهم : ( ژان پاول اول ۱۹۷۸ )
لقب : نیمی از ماه 
او در دهکده ای به نام ماه زیبا متولد شده ووقتی در ۲۶ آگوست به تخت نسشت دوران حکومت او یک ماه بیشتر طول نکشید اما نکته آنجاست که در آغاز و پایان حکومت او ماه نیمه اش روشن بوده است .(نصف ماه )

پاپ یکصدودهم : ( ژان پاول دوم ۱۹۷۸-۲۰۰۵ )
لقب :از خورشید گرفتگی

او در ۱۸ می ۱۹۲۰ در هنگام خورشید گرفتگی متولد شد . همچنین در ۸ آوریل ۲۰۰۵ در هنگام مراسم خاک سپاری او خورشید گرفتگی رخ داد.

پاپ یکصدویازده : ( بندیکت شانزدهم ؟ - ۲۰۰۵ )
لقب : شکوه زیتون
در مورد این پاپ با توجه به حساسیت کلیسا نسبت این پیشگویی سعی شد تا حد امکان از کسی که سنخیتی با زیتون دارد پرهیز شود .نام اصلی او جوزف الویس رایتزینگر می باشد . نکته آنجاست که او پس از انتخاب شدن لقب بندیکت را برای خود بر گزید وبندیکت شخصی مذهبی در زمان گذشته بوده که در نشر مسیحیت بسیار نقش داشته است ونشان خانوادگی بندیکت ها زیتون می باشد .

پاپ یکصدودوازده : ( ؟ ؟ - ؟ )
لقب : پیتر رومی 
در این مورد خود سنت ملکی به این صورت قضایا را نقل می کند که چه اتفاقی خواهد افتاد :
در میان سختی های بسیار، پیتررومی تخت کلیسا ی رم را تصاحب می کند و به سختی گوسفندان را تغذیه خواهد کرد . سپس شهر ۷ تپه ( رم ) نابود خواهد شد و یک قاضی نیرومند به محاکمه ی مردم خود خواهد پرداخت . پایان !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد