همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

افشای اسرار زندگی خصوصی پوتین

یک روزنامه‌نگار آلمانی از خیانت‌های پی در پی ولادیمیر پوتین به همسرش و اذیت و آزارهای او در زندگی زناشویی پرده برداشت.

 اریش اشمیت اینبوم، یک روزنامه‌نگار آلمانی و کارشناس سازمان اطلاعات آلمان غربی عنوان داشت: سازمان اطلاعات آلمان غربی توانست یک جاسوس زن را به عنوان مترجم وارد انجمن دوستی آلمان و اتحاد جماهیر شوروی در "درسدن" کند، در آن زمان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری سابق روسیه و نخست وزیر کنونی این کشور در سال‌های 1985 و 1990، مدیریت این انجمن دوستی را برعهده داشت.


این جاسوس زن که به "لنشن" شهرت یافته بود، توانست با لودمیلا، همسر پوتین رابطه دوستانه برقرار کند. بدین ترتیب لنشن توانست به بسیاری از اسرار زندگی زناشویی پوتین دست پیدا کند.

این روزنامه‌نگار آلمانی عنوان داشت: لنشن متوجه شد که ولادیمیر پوتین در اکثر مواقع همسر خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد. پوتین همچنین به همسر خود در زندگی زناشویی خیانت می‌کرد.

اریش اشمیت در ادامه افزود: این اطلاعات را پنج ماه قبل، از عضو سابق سازمان اطلاعات آلمان غربی دریافت کردم. طی 10 روز گذشته نیز دو مدیر و عضو برجسته سازمان اطلاعات آلمان غربی این اخبار را تایید کرده بودند.

اشمیت همچنین عنوان داشت: این منابع اطلاعاتی توانستند خلاصه گزارش‌های مربوط به خیانت‌ پوتین به همسرش و خشونت‌های وی در قبال همسرش و حتی فرزند نامشروع پوتین در آلمان شرقی را بدست آورند، البته این خبر هنوز تایید نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد