همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اس ام اس دل شکسته و غمگینانه

گروه گل یاس
 
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین
قلب را ساختی ز عشقش سرشارترین
آن که میگفت منم بهر تو غمخوار ترین
چه دل آزار ترین شد ، چه دل آزار ترین . . .
 
گروه گل یاس 
 
در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی
مرگ احساس مرا ماتم نمیگیرد کسی
رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن
یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی . . .
 
 گروه گل یاس
 
ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت
ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت
ای کاش یکی می آمد و غم ها را
از قلب اهالی زمین بر میداشت . . .
 
گروه گل یاس
 
 
دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم
 مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم . . .
 
 گروه گل یاس
 
غم دریا دلان را با که گوییم / کجا غمخوار دریا دل بجوییم
دلم دریای خون شد در غم دوست / چگونه دل از این دریا بشوییم . . .
 
 گروه گل یاس
 
هیچکس ویرانی ام را حس نکرد / وسعت تنهایی ام را حس نکرد
در میان خنده های تلخ من / گریه پنهانی ام را حس نکرد
آنکه با آغاز من مانوس بود / لحظه پایانیم را حس نکرد . . .
 
 گروه گل یاس
 
هرکه عاشق شد جفا بسیار میباید کشید
بهر یک گل منت از صد خار میباید کشید
من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل
بخت بد بین ، از اجل هم ناز میباید کشید . . .
 
 گروه گل یاس
 
دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هرچه منتظر ماندم
کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنها تر از همیشه به خانه برگشتم . . .
 
 گروه گل یاس
 
در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد
کس جای در این منزل ویرانه ندارد
دل را به کف هر که دهم باز پس آرد
کس تاب نگهداری دیوانه ندارد
 
 گروه گل یاس
 
وفای شمع را نازم که بعد از سوختن
به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد
نه چون انسان که بعد از رفتن  همدم
گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد
 
 گروه گل یاس
 
یک شعر زیبا
 
شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم
و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی
خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!
 
گروه گل یاس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد