ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
در صورتی که مشترک شماره (PIN (Personal Identity Number خود را اشتباه وارد کند، پس از 3 بار تکرار، سیمکارت قفل شده و برای فعالسازی مجدد به وارد کردن کد 8 رقمی UnblockingKey) Personal) نیاز است و اگر کد PUK هم سه مرتبه به اشتباه وارد شود، سیمکارت سوخته و غیر قابل استفاده میشود.
کد PUK، درج شده برروی بدنه سیمکارت کد محرمانه سیمکارت بوده و قابل تغییر نیست، درصورت مفقود شدن فقط به مالک تلفن همراه قابل ارائه است.
مشترکین تلفن همراه در صورت معیوب شدن سیمکارت و عدم امکان استفاده از آن و مشاهده پیغام Insert Simcard یا Card rejected، میتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیمکارت کرده و سیمکارت جدید دریافت کنند.
* شرایط دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز