همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مظلومی حتی از دعوا خبر داشت! چه کسی ترکیب پرسپولیس را به استقلال

به گزارش جام نیوز به نقل از 24، یک روز پیش از دربی هفتاد و یکم مربیان استقلال از ترکیب رقیب خود مطلع بودند و جالب آنکه آنها حتی از درگیری دو بازیکن مطرح پرسپولیس سر میز شام نیز اطلاع داشتند.
در حالی که تمرینات دو روز آخر پرسپولیس پیش از دربی بدون حضور غریبه ها برگزار شد و حتی استیلی تاکید داشت که بازیکنان با خود همراهی را به محل تمرین نیاوردند اما با این حال مظلومی و دستیارانش از اتفاقات درون اردویی پرسپولیس و ترکیب مورد نظر آنها برای دربی اطلاع داشتند و صبح روز دربی نیز سوژه آنها درگیری علیرضا حقیقی و سامان آقا زمانی بود.
از طرف دیگر استقلالی ها معتقد بودند که مربیان پرسپولیس از تیم آنها اطلاعاتی نداشته اند و وقتی میثم حسینی را در جناح چپ به جای امیرآبادی دیده اند شوکه شده اند!

به نظر شما جه کسی میتوانسته است خیانت کند واطلاعات درون وترکیب پرسپولیس رو به استقلال ها لو داده باشد.توجه شما را به دو نکته جلب میکنم

۱-در زمان اکبر غمخوار مدیرعامل وقت پرسپولیس داستانی مثل الان بود یعنی اختلاف مدیر عامل وقت وسلطان وقت وتیم پنج بازی رو برد برد بودوبازی بعدی با پاس تهران بود . ناگهان خبر امدسلطان در یک روز قبل از بازی در باشگاه پاس دیده شده است از بازی به بعد باخت ها تیم شروع شد.و بحران تیم اوج گرفت که سرانجام دامنه رییس ومربی رو گرفت .راستی دعوا شهریار وسلطان هم در همین زمان بود وشهریار در تیم رسپولیس بود.

۲-شرایط کنونی خیلی با شرایط ان زمان تطابق دارد بی میلی چند نفر از یاران شهریار در بازی دربی ودر کل بازیهای اخیر وپنالتی خراب شده درگیرها شهریار ومدیرعامل و......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودتان قضاوت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد