همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

چرا باخت

باخت پرسپولیس به استقلال نتیجه یکسری عوامل درون وبیرونی دربی بود  که مهمترین انان را خیلی خلاصه میگویم 

۱-ضعف فنی ومدریتی مربی تیم .این مربی در هیچیک از تیمهای قبلی موفق نبود وسرانجام نیز اجراج شده.واقعا جای سئوال است براساس کدام ملاک ایشان انتخاب وحتی جز لیست انتخاب بوده است.

۲-بازیکن سالاری وتفاوت بین بازیکنان در تیم کار را بجای رسانده است که باعث دل ازردگی برخی دیگر از باریکنان شده است این مسئله به حدی به چشم میاید که ادم احساس میکنند بعضی از بازیکنان فصل فبل مثل غلارضایی ونوری ...از روی اجبار و بی میلی بازی میکنند؟چرا؟ماجرای دوشب قبل از بازی مشخص کننده خیلی از مسائل است .کریمی هر چند یک وزنه در تیم است اما متاسفانه وجود وی ودخالت های وی بیش از حد وظایف وی است.

۳-رفیق بازی وپارتی بازی سرانجامی جز این ندارد وقتی شایسته سالاری جایش را با رفیق بازی عوض کنند نتیجه این میشود که می بینیم .

۴-متاسفانه ارنج تیم انقدر بد بود منه تماشاگر را از اول ناامید کرد .نقطه فوت استقلال خط هافبک وحمله این تیم است .با یک هاهبک دفاعی ایا میشد در مقابل استقلال به برتری دست یافت؟؟اخه واقعا این مربی ودستیاران بی لیاقت وی این را نمی دانستن؟نوع بازی انتخاب شده وظایف بازیکنان ومحل بازی برخی بازیکنان و.........

۵-در طرف مقابل استقلال از تعدادی افراد کار کشته که روی نیمکت بود تشکیل شده است وجود پورحیدری خودش وزنه سنگینی است مربی که الان مدیر فنی است .من خیلی از دربی ها را دیدم خوب این فرد را می شناسم .اثر گذازی وی هر چند در این زمان زیاد به چشم نمیاد ولی به نظرم تاثیر گذار ترین فرد دربی او بود خوب دربی را میشناسد .البته با احترام به دیگر عوامل فنی تیم استقلال.

۶-تیم استقلال در یارگیری اول فصل ومدیریت به مرتب از پرسپولیس بهتر عمل کرده ..........

۷-نکته زیاد است ولی در پایان بگویم با تمام احترامی که برای استقلال وهواداران ان قایلم این تیم استقلال هم به جای نمی رسد اکر خواستید در اینده دلایل ان را برایتان میگویم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد