همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آنجلینا

. آنجلینا در دوران نوجوانی وقتی نتوانست در کار مدل شروع به فعالیت کند، افسردگی پیدا کرد و وقتی این افسردگی‌اش به اوج رسید اقدام به خودکشی و بریدن رگ  دستش کرد. همانطوریکه خودش می‌گوید: به خاطر بعضی دلایل زمانیکه من در حال انجام مراسم خودکشی بودم! و درد را حس می‌کردم می‌توانستم زنده بودن را حس کنم و می‌توانستم نوعی از آزادی را احساس کنم و به هرجهت این کار براد پیت و آنجلینا جولی

خودش نوعی درمان برای من به حساب می‌آمد. وقتیکه فقط 14 سال داشت، در کلاسهای تئاتر شرکت کرد، اما او کلاسها را ترک کرد و وقتی بالاخره دوباره شروع کرد نه به عنوان یه بازیگر زن جذاب بلکه در نقش مامور اجرایی مراسم کفن و دفن شروع به بازیگری کرد.
 
3. بخشش و سخاوتمندی آنجلینا نسبت به مردم و توجه‌اش به دیگران موضوعی قدیمی ‌است و فقط مربوط به الان نمی‌شود، او زمانیکه برادرش در رشته سینما در دانشگاه درس می‌خواند، در 5 فیلم دانشجویی اش بازی کرد.

4. آیا می‌دانستید آنجلینا در موزیک ویدئو هم اجرا داشته است؟
در Rock & Roll Dreams Come Through: Meat Loaf’s
Alta Marea از آنتونلو وندیتی
Stand by My Woman از لنی کراویتز و It’s About Time از لمونهدز که شاید خیلی‌ها ندانند.


2.

5.

6.

7.

 
مجسمه مومی شیلو
مجسمه مومی شیلو
 
براد پیت و آنجلینا جولی
مجسمه مومی براد پیت، آنجلینا و شیلو

8.
وقتیکه شیلو به دنیا آمد عکاسی که اولین عکسها را از شیلو انداخت مجموعا از این عکسها 10 میلیون دلار سود کرد و خود آنجلینا و پیت هم سهم خودشان را تماما به موسسات خیریه بخشیدند.
 
9. موزه Madame Tussauds مجسمه مومی ‌شیلوی دو ماهه را درست کرد و این اولین بار بود که Madame Tussauds مجسمه‌ای از یک نوزاد را کار می‌کرد.

10.
و در آخر آنجلینا 13 تاتوی مشهور را روی بدنش خاکوبی کرده. دو تا ازخالکوبی‌ها جمله‌های زیبای تنسی ویلیامز می‌باشد و همین طور مکان تولد بچه‌هایش را هم روی بازویش چپش خالکوبی کرده است.
شیلو نوول دختر آنجلینا و براد پیت همسر سومش در Swakopmund از شهرهای نامیبیا به دنیا آمد و او حالا یک پاسپورت نامیبیایی دارد.
وقتیکه با بیلی باب ترونتون بازیگر ازدواج کرد، هردو خون یکدیگر را داخل شیشه‌ای کوچک به گردنشان آویزان می‌کردند و آن را نمادی از عشقشان به یکدیگر می‌دانستند.
آنجلینا اصلا از جلب توجه کردن و عجیب بودن خجالت نمی‌کشد. در سال 1996 وقتیکه با جانی لی میلر بازیگر بریتانیایی ازدواج کرد، یک شلوار چرم مشکی و تی شرتی سفید را برای لباس عروسی انتخاب کرد و با خون خودش روی تی شرتش اسم شوهرش را نوشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد