همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

حک کردن اسم دختر بر روی گردن!

دیوید بکهام از این تاتوی جدید عکس گرفت و آن را به اشتراک گذاشت تا همه طرفدارانش بتوانند تاتوی جدید او را ببینند.

دیوید بکهام که تاتوهای مختلفی روی بدنش دارد ، نام دخترش هارپر را نیز روی سمت چپ گردنش تاتو کرد.این ستاره فوتبال که روز شنبه بعد از پیروزی تیم گالکسی در مقابل تیم اف سی دالاس پیراهنش را درآورد و طرفدارن او توانستند تاتوی جدید او را برای یک لحظه ببینند، از این تاتوی جدید عکس گرفته و این عکس را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.


او یک تصویر کاملا" واضح و بزرگ از این تاتوی جدید را در صفحه فیس بوک خود قرار داد و زیر این عکس نوشت :" جدیدترین تاتوی من".


نام هارپر دقیقا" بالای یکی از تاتوهای قبلی دیوید بکهام که عیسی را در حالی که سه فرشته او را حمل می کنند به تصویر می کشد ، حک شده است. این فرشته ها سمبل بروکلین ۱۲ ساله ، رومئو هشت ساله و کروز ۶ ساله هستند.

دیوید درباره این تاتو که در ماه فوریه روی بدن او حک شده است ، گفت:" مسلما" این فرشته ها پسرهای من هستند .این تاتو معانی بسیار زیادی دارد. به نظر من یکی از معانی این تصویر این است که پسرهای من در آینده از من نگهداری و حمایت خواهند کرد همانطور که در این تصویر ، فرشته ها عیسی را حمل می کنند و از او مراقبت می کنند."

علاوه بر این تاتو، دیوید نام پسرانش را نیز روی قسمتهای مختلف بدنش حک کرده است. نام بروکلین روی کمرش ، نام رومئو نزدیک گردنش و نام کروز روی پشتش حک شده است.نام همسرش ویکتوریا نیز روی ساعد او تاتو شده است.

منبع: پرتال آفتاب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد