همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

وقت شناسی در سیاست!

 

آقای میرکاظمی یکی از وزیران کنار کذاشته دولت احمدی نژاد می باشد که طی مصاحبه ای طبق معمول بقیه وزیران بعد از برکناری شروع به انتقاد از مشکلات دولت و آقای مشائی می کند!

ایشان در مصاحبه اخیر خود گفته که در این اواخر تمام مدیران را مشاورین رئیس جمهور معرفی می کرده اند!

درست است که به شخص مشائی و برخی یاران وی انتقاداتی وارد است.اما سوال اینجاست که چرا این مدیران دولتی با موجود این همه فرمایشات سکوت می کنند و سعی می کنند صندلی خود را حفظ کنند و هیچ مقابله ای در زمان مدیریت خود نمی کنند! اما پس از اینکه صندلی ریاست را از آنها می گیرند تازه به سخن می آیند و از فشار جریان انحرافی و نفوذ آنها در درستگاه مربوطه می گویند!

به نظر این رویه کاملا اشتباهی است که تا روزی بر منافع شخصی و سیاسی فرد حکم می کند از جریان انحرافی و فشار های سیاسی سخن نمی گوید و به کار خود ادمه می دهد و موقعیت و پست خود در را در خطر نمی اندازد اما به محض اینکه از کار برکنار می گردند سعی در افشا گری نماید!

پر واضح است اگر مدیران دولتی قیمت از دست دادن صندلی ریاست در دولت را برای خودشان پائین بیاورند می توانند به راحتی به بسیاری از مسائل انتقاد کنند و حتی خیلی از فرمایشات را نشنیده بگیرند و انجام ندهند! اما این صندلی به قدری مهم و شیرین است که تا روزی که بر آن تیکه زده اند نه لب به سخن باز می کنند و نه جریان انحرافی وجود دارد و نه دست اندازی به بیت المال می شود و ......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد