همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نقاشی های دختر 12 ساله ایرانی در ایتالیا

نمایشگاه نقاشی یک هنرمند 12 ساله ایرانی مقیم ایتالیا در شهر رم، هنردوستان ایتالیایی را به حیرت واداشتخانم کنتس «پاتریتسیا دبلانک» به خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: این تابلوها واقعا اعجاب انگیز هستند، من به این هنرمند خردسال ایرانی تبریک می گویم. باید بگویم که استعداد ایرانی ها همواره زبان زد خاص و عام است

البرتو وسپاتسیانی، کارشناس برجسته نقاشی در ایتالیا گفت: من به عنوان رییس مرکز بین المللی نقاشی ویا مارگوتا ایتالیا، باید بگویم برای نخستین بار است که شاهد خلق چنین اثار فوق العاده زیبا توسط یک کودک ایرانی هستم چرا که این نوع اثار در جهان تا به امروز فقط توسط نقاشان معروف بزرگسال و حرفه ای خلق شده است

ایزابل سالاری به خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: من خیلی ایران را دوست دارم. امیداورم روزی بتوانم تابلوهای نقاشی ام را از نزدیک در معرض دید ایرانیان قرار دهم

اکبر قولی سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در نمایشگاه حضور داشت گفت: هماهنگی های لازم برای ارسال اثار این نابغه نوجوان ایرانی به نمایشگاه ها و جشنواره های بین المللی نقاشی در ایران فراهم شده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد