همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

بررسی انتصاب‌های فامیلی در سایپا

 رئیس گروه تحقیق و تفحص مجلس از سایپا از برگزاری دومین جلسه این کارگروه در هفته جاری خبر داد و گفت: در حین تحقیق و تفحص مواردی مانند نفوذ جریان انحرافی و انتصاب فامیلی در این شرکت نیز به طور جداگانه بررسی و گزارش آن در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

همچنین انتصاب یک آقازاده در یک پست مدیریتی در سایپا از جمله این موارد است که وی پس از آنکه به مدت یک ماه مشغول به کار شده، رسمی سایپا شده است.

وی گفت این موضوع بررسی و نتیجه آن پس از مطرح شدن در صحن علنی مجلس و رأی گیری، جهت رسیدگی به دادسرا ارائه خواهد شد. رئیس گروه تحقیق و تفحص از سایپا ادامه داد: علاوه بر این، دختر یکی از مسئولین رده بالای کشور برای مدت 16 ماه در یک پست بالا در سایپا مشغول به کار و رسمی شده و حقوق بالایی را دریافت کرده که این مسئله نیز توسط گروه تحقیق و تفحص سایپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس گروه تحقیق و تفحص مجلس گفت بررسی انتصاب‌های فامیلی در شرکت سایپا را نیز از دیگر مسائل مورد توجه گروه تحقیق و تفحص از سایپا عنوان کرد و گفت: افراد زیادی به این صورت در سایپا مشغول به کار شده‌اند که در واقع فامیل مدیران این شرکت هستند ولی نسبت به تغییر اسم و فامیل خود اقدام کرده‌اند.

قاضی پور گفت برادرزاده یکی از مدیران سایپا در پست مهمی در این شرکت مشغول به کار است که با تغییر نام در این پست مشغول به کار شده است و این موضوع در گروه تحقیق و تفحص بررسی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد