همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پیر مرد ۶۷ ساله به اتهام اغفال ۳۷ دختر دستگیر شد!

پیر مرد ۶۷ ساله که به اتهام اغفال و فریب ۳۷ زن و دختر دستگیر شده بود با تایید قضات دیوانعالى کشور به چوبه‌دار نزدیک‌تر شد. 

راز تبهکارى‌هاى روباه پیر زمانی فاش شد که یکی از قربانیان وی به خواسته‌های شیطانی وی تن درنداد و موضوع را به پایگاه بسیج اطلاع داد. زمستان سال ۸۵ یک زن ناشناس در پی تماسی با پایگاه بسیج عنوان کرد این پیرمرد 67 ساله منزل خود را به خانه فساد مبدل ساخته و از رابطه خویش با زنان و دختران جوان، فیلم و عکس تهیه کرده و پس از مدتی از این طریق از آنان اخاذی می کند.


وى در تشریح چگونگی ورود این مرد شیاد به خانه طعمه‌های خود، گفت: «چندى قبل مرد ناشناسى به در خانه ما مراجعه و خود را مأمور بهزیستى معرفى کرد. او به بهانه بررسى وضعیت دختر معلولم به خانه ما رفت وآمد داشت تا اینکه مدتى بعد، متهم پس از جلب اعتمادم طرح دوستى ریخت و مرا به خانه اش دعوت کرد.

اما وى مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و فرداى آن روز هم یک فیلم برایم فرستاد. بدین ترتیب متوجه شدم او از رابطه شیطانىاش فیلمبردارى هم کرده است. او در عین حال تهدیدم کرد اگر در برابر خواسته‌هایش مقاومت کنم، سى‌دى آن فیلم سیاه را در شهر توزیع مى کند.

با دریافت این گزارش مأموران خانه احمد را زیر نظر گرفته و دریافتند، بیشتر افرادى که به این خانه رفت و آمد دارند، زنان خیابانى هستند که گاهى دختران دانش‌آموز هم در میان آنها به چشم مى‌خورند.

با ارائه این گزارش به دادسراى عمومى و انقلاب اصفهان، پرونده‌اى در این باره در شعبه نهم دادیارى به ریاست قاضی حسین رضایی تشکیل شد. سرانجام با دستور قاضى رضایی خانه شیطانی مورد بازرسى قرار گرفت و مشخص شد، یکى از اتاق‌هاى خانه به دوربین‌هاى مداربسته مجهز است و حدود یکصد ساعت فیلم از رابطه های متعدد این مرد با زنان و دختران کشف و مورد بررسی قرار گرفت.ب

ا دستور دادیار پرونده، شناسایی طعمه‌های این مرد شیطانی در دستور کار ماموران قرار گرفت و در بررسی‌های بعدی مشخص شد احمد که 2 همسر دارد، خود را مأمور امنیتى، وکیل، مأمور بهزیستى و با عناوین دیگر معرفى کرده است.

در خلال این بازجویی‌ها و با تلاش مأموران ۳۷ زن و دختر که در دام متهم گرفتار شده بودند نیز شناسایى و به دادسرا احضار شدند.بررسی نحوه نزدیک شدن احمد به طعمه‌های خود در نوع خود قابل توجه بود به گونه‌ای که در برخى موارد احمد با معرفى خود به عنوان مأمور بهزیستى، خانواده افراد معلول یا کم‌بضاعت را شناسایى کرده و با وعده‌هاى پوشالى به خانه آنها رفت وآمد مى‌کرد و در یک لحظه با طرح دوستی با زنان این خانه، آنها را به خانه شیطانی خود می‌کشید و از رابطه با آنان فیلمبرداری کرده و پس از آن آنان را مورد تهدید و اخاذی قرار می‌داده است.

این مرد تبهکار در برخى موارد هم با پرسه زدن در اطراف مدارس دخترانه از آنهایى که در راه با پسرى صحبت مى‌کردند، عکس گرفته و سپس با جعل عنوان مامور با دختران رابطه برقرار کرده و آنان را نیز به خانه خود می‌کشانده است.

سرانجام با تکمیل تحقیقات، دى ماه سال 86 رسیدگی‌های مقدماتی این پرونده به پایان رسید و برای وی کیفرخواست صادر و پرونده او براى رسیدگى به اتهام آزار و اذیت زنان و رابطه نامشروع به شعبه ۱۶ دادگاه تجدیدنظر (کیفرى) استان اصفهان ارسال شد. در همان سال پرونده در شعبه کیفری استان که قاضی محمدرضا حبیبی(دادستان فعلی اصفهان) ریاست آن را بر عهده داشت،

همراه با 4 مستشار دیگر تشکیل و پس از تشکیل چند جلسه و ساعت‌ها رسیدگى، قضات به اتفاق آرا او را به اعدام محکوم کردند.سپس پرونده با اعتراض مرد تبهکار به دیوانعالى کشور رفت و قضات دیوان با نقض حکم، پرونده را براى رفع نقص مجددا به دادگاه بازگرداندند. پس از رسیدگى دوباره، پرونده بار دیگر با صدور رای اعدام به دیوانعالى کشور فرستاده شد و قضات این مرجع عالی قضایی پس از رسیدگی به پرونده حکم اعدام را تایید کردند.


هشدار به افراد سودجو
غلامرضا انصاری، رئیس‌کل دادگسترى اصفهان با هشدار به افراد سودجو و شیطان‌صفت که با کمین بر سر راه زنان و دختران قصد تهدید و آزار و اذیت آنان را دارند، تأکید کرد: دستگاه قضایى بشدت با تبهکاران و مجرمان برخورد مى‌کند تا جامعه از وجود آنها پاک شود.

 انصارى همچنین از خانواده‌ها خواست نسبت به رفت وآمد فرزندان‌شان کنترل بیشترى داشته باشند و در صورت بروز تهدید از سوى فرد یا افراد فرصت‌طلب موضوع را سریع به دستگاه قضایى یا پلیس اطلاع دهند.

قاضی محمد رضا حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نیز با اعلام این موضوع که روند این پرونده به علت لزوم رفع پاره‌ای از نواقص از سال 85 تاکنون به طول انجامیده است، گفت: دستگاه قضایی به منظور حفظ کیان و آبروی شهروندان در بدو امر مجاز به بیان جزئیات پرونده‌ها بویژه پرونده‌های دارای جرایمی مانند اعمال منافی عفت نیست و همین امر باعث می‌شود شهروندان تصور کنند این دستگاه نسبت به پرونده های اینچنینی بی‌اهمیت است اما این موضوع صحیح نیست و دستگاه‌قضایی برای احقاق حقوق مردم با کسی مماشات نمی‌کند.

حبیبی تصریح کرد: این پرونده با پیگیری جدی مسوولان قضایی استان به سرانجام رسید ولی زنان و دختران نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که افراد شیاد و سودجویی در جامعه وجود دارند که به دنبال سوء‌استفاده از آنان هستند و باید ضمن رعایت کامل هوشیاری به مبانی اصولی و اعتقادی نیز اهمیت دهند که یکی از ارکان این موضوع حفظ حجاب و عفاف است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین تاکید کرد: شهروندان بویژه افرادی که اینچنین مورد تهدید افراد سود جو قرار می‌گیرند، باید پلیس ، بسیج و دستگاه قضایی را امین خود بدانند و در اولین حرکت موضوع را به این مراجع اعلام کنند تا جلوی آسیب‌های بعدی گرفته شود. گفتنی است ،حکم دادگاه که به تایید دیوانعالی کشور نیز رسیده اکنون قطعی است و بزودی پس از انجام تشریفات قانونی به اجرا در خواهد آمد.
  

انتخاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد