همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مناجات زن ذلیلان


خدایا تو دانی ؛ علیلم ؛ علیل

به نزد زنم من ؛ ذلیلم ؛ ذلیل

خدایا تو دانی که درمانده ام

ندارم توانی قلیل است قلیل

خدایا کمک کن که من از زنم

ننوشم کتک با سر و دسته بیل

مناجات زن ذلیلان

خدایا تو دانی ؛ علیلم ؛ علیل

به نزد زنم من ؛ ذلیلم ؛ ذلیل

خدایا تو دانی که درمانده ام

ندارم توانی قلیل است قلیل

خدایا کمک کن که من از زنم

ننوشم کتک با سر و دسته بیل

همه می غلافند به بیرون ز من

به محضیکه دستی کشم بر سبیل

ولیکن به خانه شوم موشِ موش

ز ترس زنم تا نگردد زگیل

چو قاطر کنم کار در هنگام روز

به شب پختن و شستن و این قبیل

ندارم زمردانگی بو و رنگ

کجا رفته پس غیرت و آن سبیل

اگر از قضا قصد جنگل کنم

تشر میخورم با کمی داد و قیل

اگر من زیاران کنم دعوتی

چنان میخورم تا شوم بد شکیل

خدایا چه کردم که در این جهان

شدم زن ذلیلی چنین بی بدیل

خدایا کمک کن ز این ماندگی

رها شم خدایا : حتی قلیل

خدای ناخواسته قصد جسارت به هیچکس نیست بلکه برای اینکه لبخندی بر لبان شما نقش بربندد. بنده مخلص همه شما عزیزان از مرد و زن هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد