همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

فقط برای خنده

یه روز غضنفر از یک نفر میپرسه: ساعت چنده؟ طرف میگه:سه و نیم. غضنفر میگه:
دارم دیوونه میشم از صبح تا حالا هر کس یه چیزی میگه
 
به غضنفر میگن: با باقی جمله بساز میگه: ما دیشب کوبیده خوردیم
!میگن باقیش کو؟ میگه: تو یخچاله
 
غضنفر زنگ میزنه رادیو میگه الو آقا اونجا رادیو است؟ مجری میگه: بله بفرمایید. میپرسه:
آقا الان صدای من داره پخش میشه؟ مجری میگه: بله بفرمایید... میپرسه: یعنی الان صدای من توی نونوایی هم داره پخش میشه؟
مجری عصبانی میشه و میگه: آره دیگه حرفتو بزن. غضنفر میگه الو اکبر نون نخر مامانت خریده
 
به غضنفر میگن چرا: قرصاتو سر موقع نمیخوری؟
میگه: میخوام میکروبار و غافلگیر کنم.
 
غضنفر میره مکه، میبینه همه دارند ازسمت راست دور خانه خدا میگردند،
داد میزنه و میگه: شما ازاین طرف برید، من هم از اون طرف تا زود بگیریمش
 
میدونی وقتی خدا اولین سیاه پوست را آفرید چی گفت؟ گفت: اه، اینم که سوخت
 
 
از غضنفر میپرسن: سی.ان.جی یعنی چه؟ میگه: یعنی سوخت نداریم جیگر
 
غضنفر طناب می‌بنده دور کمرش. میگن: چرا طناب بستی دور کمرت؟ میگه:
می‌خوام خودکشی کنم. بهش میگن: خوب، چرا طناب رو بستی دور کمرت؟
میگه: اول بستم دور گردنم، دیدم دارم خفه می‌شم
 
از غضنفر میپرسن: کراوات چیست؟ میگه خطی است فرضی، که لوزه را به ناف وصل میکند.
 
 
غضنفر از کیوسک تلفن میاد بیرون. ازش میپرسند: سالمه؟ میگه: آره، فقط آفتابه نداره
 
غضنفر زنش سبزه بوده 13 بدر، می‌اندازدش بیرون
 
از بچه میپرسن: اون کدوم حیوانی هست که به ما گوشت، شیر، ماست، کفش، لباس میده؟ میگه: بابام
 
غضنفر زنگ میزنه فلسطین اما زود قطع میکنه! ازش دلیلش رو می پرسند، میگه:
می خواستم ببینم هنوز اشغاله یا نه
 
یه نفر از غضنفر میپرسه: آقا ببخشید، خیلی ببخشید، جسارته، واقعاً شرمنده‌ام، روم به دیوار، گلاب به روتون، اسم شما چیه؟
میگه: اینجوری که تو سوال کردی حتماً گه
 
یه مرد از دوستش میگه: بعد از 14 سال از ازدواجت، هنوز زنت رو عزیزم صدا میزنی؟ دوستش جواب میده: آخه اسمش رو یادم رفته
 
غضنفر ادعای پیامبری میکنه،بهش میگن کتابت کو؟ میگه: من کتاب نمیدم !جزوه میدم
 
یه دختر مسیحی میره نزد کشیش و میگه: من هر وقت از جلوی آیینه رد میشم، میگم:
چه دختر خوشگلی! آیا گناه میکنم؟ کشیش میگه: نه فقط دروغ میگی.
 
یه روز غضنفر میمیره،ولی بعد زنده میشه. بهش میگن چرا زنده شدی؟میگه سر پل سراط دور بر گردون داشت بر گشتم
اگه گفتی کی به همه محرمه؟ بقالیه سره کوچه! چون به همه شیر میده

 

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 19:12 http://gtale.blogsky.com

pouya سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 20:22 http://mypnu.blogsky.com

باحال بود
شام بیا وبلاگ ما در خدمت باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد