همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جملات زیبا و خواندنی

*در طول زندگی به نشانه هایی برمی خوریم که مسیری را که باید در آن حرکت کنیم، به ما یادآور می شوند. اگر به آنها توجه نکنیم، انتخاب های بیهوده ای انجام می دهیم و دچار تیره بختی می شویم. اما اگر متمرکز باقی بمانیم، درس هایمان را می آموزیم و زندگی خوب و پرباری داریم و مرگ خوبی نیز خواهیم داشت.
 
 
 
*می گویند شیطان دو ترفند اساسی در به زانو درآوردن آدمی دارد که یکی از آنها نومیدی است. زیرا زمانی که مأیوس می شویم، دست کم مدتی نمی توانیم برای دیگران خدمتی انجام دهیم و مفید باشیم. ترفند دیگر، تردید افکندن در وجود انسان هاست تا رشته ی ایمانشان که آنها را به خدا پیوند می دهد، گسسته شود. پس مراقب باشیم که فریب این دو ترفند شیطانی را نخوریم!
 
 
 
*زمانی که با دشواری و خطر، توهین و رسوایی یا بیماری و مرگ رویارو می شویم، باید بدانیم که این گونه تجربیات بدون هدف سر راه ما قرار نمی گیرند. بزرگترین آموختنی این رویدادها بازگشت به سوی خداست که همه چیز به وجود او بستگی دارد. اگر فقط به خداوند اعتماد کنیم، او علاوه بر آرام کردن گرداب حوادث به قلب های ما نیز آرامش می بخشد.
 
 
 
*در نزدیک شدن به خدا همانند صیاد مروارید باشید که بارها و بارها در اعماق دریا فرو می رود. اگرچه ممکن است هر بار با دستان خالی بازگردد، اما نومید نمی شود و دوباره و دوباره به صید می پردازد. با این اطمینان که سر انجام، آنچه را در طلبش است، به دست خواهد آورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد