همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جدیدترین اس ام اسهای سرکاری

از این که این موقع مزاحم میشم معذرت میخوام. یه سوال خیلی مهم می خواستم بدونم ایا هواپیما بوق داره؟؟

 

+++++++++++++++++++

عشق چیست ؟ عشق یعنی زندگی را باختن / چندسالی را بی دلیل با هر الاغی ساختن.

 

+++++++++++++++++++

به جون خودم دنبالش نرو هیچی تهش نیست ، به جون خودم راست میگم.
.
.
نرو چیزی تهش نیست.
.
.
اعتیاد رو میگم.

 

+++++++++++++++++++

ویز .. وییز .... ویززززز ... وییییزززز

تــــــــق

..

این مگسه نمیخواست تو بخوابی من کشتمش ... شب بخیر.

 

+++++++++++++++++++

می دونی چقدر دوستت دارم؟
به اندازه تمام موهای سرت ضرب در تعداد نفس هایی که تا آخر عمر می کشی ، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفر.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

یه هدیه واست دارم برو پایین
.
.
.
.
شستت حال اومد؟؟!!

+++++++++++++++++++

فرستنده : دانش از تهران

این منم : a

این تویی : A

.

.

گرفتی مطلبو؟؟!! بابا میگم کوچیکتیم!

 

+++++++++++++++++++

اتل متل سرسبزی بوست کنم بلرزی ، اتل متل آبنمک جگرمنی بانمک.

 

+++++++++++++++++++

اگه دنبال یه آدم بیکاری بیا پایین.
.
.
.
توکه خودت انگار بیکار تر از منی که میای پایین!!!

 

+++++++++++++++++++

سلام. یادم باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری دیگه این وقت شب با اس ام اس کسی رو سرکار نذارم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد