همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ارتباط میان برخورد با بدحجابی و جمع آوری ماهواره!

عصر ایران: 

 در حالی که سالهاست بحث جمع آوری دیش های ماهواره در ایران مطرح می شود تا به حال این اتفاق به شکل گسترده و عمومی در کشور اجرا نشده است.

جمع آوری دیش های ماهواره در ایران سالهاست در حد حرف باقی مانده است و تنها به این محدود شده است که هر چند ماه یک بار یکی از مسئولان خبر از جمع آوری دیش های ماهواره در کشور دهد.
در این چند سال هر بار پس از این اظهار نظرها ماموران انتظامی چند روزی را در برخی از مناطق به جمع آوری دیش های ماهواره می پردازند و پس از مدتی این جریان به فراموشی سپرده می شود.
نکته جالب ارتباط میان برخورد با بدحجابی و جمع آوری ماهواره ها است چرا که هر سال با آغاز فصل گرما که برخورد با بدحجابان افزایش پیدا می کند مسئولان خبر از جمع آوری دیش های ماهواره می دهند.

اما اینکه آیا این امر راه حل درستی برای مبارزه با ورود ماهواره به جمع خانواده های ایرانی است بحثی جداست، در این سالها تجربه نشان داده است در بیشتر موارد زمانی که ماموران دیش های ماهواره را جمع کرده اند هنوز یک هفته نگذشته است دیش جدیدی جایگزین دیش قبلی شده است.
اینکه تجهیزات ماهواره مانند دیش و ریسیور به راحتی و با قیمت ارزان در کشور به شکل زیرزمینی وجود دارند به راحتی می تواند جمع آوری سالانه دیش های ماهواره را شکست دهد.
شاید بهتر است مسئولان به فکر راه حل فرهنگی برای برخورد با این معضل باشند، شاید اگر صدا و سیمای ایران با ساخت برنامه های بهتر مخاطبان خود را از شبکه های ماهواره ای پس بگیرد دیگر نیازی به این نباشد که این همه وقت و هزینه صرف جمع آوری دیش هایی شود که سریع جایگزین جدید پیدا می کنند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد