همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ازدواج موفق یا وصلت ناجور

در دنیای ستارگان اشاره ای به ازدواج مجدد هنرپیشه ای داشته باشیم که تمام دنیا با فیلم های او آشناست. بازیگری که زمانی معروفترین زوج سینمایی تاریخ هالیوود بود؛ نیکول کیدمن بازیگر افسانه ای هالیوود... او همسر (تام کروز) بود، بازیگری استرالیایی الاصل که در زندگی فراز و نشیب های زیادی را به چشم دید، حالا درباره او می گویند، ازدواجش با (کیت اربن)، ازدواج درستی نبوده، آیا او مجبور شد به این وصلت تن دهد؟

▪ ژوئن افسانه ای

ماه ژوئن امسال هنرپیشه افسانه ای هالیوود(نیکول کیدمن) و ستاره موسیقی پاپ کشورش (کیت اربن) با یکدیگر ازدواج کردند. یک اتومبیل رولز رویس سفید آهسته در کنار کلیسای رمانتیک زیبایی در ساحل اقیانوس آرام توقف کرد. جمعیت انبوهی از مردم استرالیا مشتاقانه از بیرون شیشه های بسته لیموزین به داخل آن سرک می کشیدند. عروس رویایی با آن لباس سپید و بلند که کار هنرمندانه یک خیاط مشهور بود، با لبخند تاثیرگذار و هالیوودی خود به جمعیت نگاه می کرد و عاشق مو بلند او دستش را برای مردم تکان می داد.

خیلی ها حتی تا روز قبل از مراسم ازدواج هم تردید داشتند که کیدمن با کیت اربن عروسی کند.

حتی وقتی خبر رسید که این هنرپیشه محبوب با پدر و مادر کیت اربن آشنا و به آنها معرفی شده است و تعطیلات خود را در سال ۲۰۰۵ با نامزدش در ویلای شخصی او به سر برده، باز هم بسیاری از مردم و نزدیکان او می گفتند که این دو به زودی از یکدیگر جدا خواهند شد. در حقیقت نیکول پس از طلاق از همسر سابقش (تام کروز) چندان هم تنها نماند. در این مدت او با ده مرد آشنا شد ولی هر کدام را با ایرادهای جزئی کنار گذاشت و کیت اربن که به خاطر اعتیاد به الکل و مواد مخدر زبانزد بود و به نظر هیچکس یک گزینه درست برای ایده آل های کیدمن به حساب نمی آمد، انتخاب شد. با تمام این احوال شهر (سیدنی) روز بیست و پنجم ماه ژوئن امسال شاهد بزرگ ترین و باشکوه ترین ازدواج سال کشور بود و روز بعد زن و شوهر با اتومبیل فرانسوی خود به سفر (ماه عسل) رفتند. یکی از شیک ترین و مطابق مدروزترین هتل های دنیا، هتل (رویال استیت) در منطقه (سنت رجیس) در (بورابورا) محلی بود که آن دو برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب نمودند. این محل بهشت گونه، زیباترین مکان در سراسر اقیانوس آرام محسوب می شود. قطعه زمین های کوچک که سر از مرداب (آبهای بلورین) سربرآورده اند.

(بورا بورا) در واقع یک رشته کوه با سه قله است.وقتی نیکول و کیت، به بورابورا رسیدند گفتند به زودی از بلندترین قله آنجا به نام (اوتمان) که ۷۳۷ متر ارتفاع دارد بالا خواهند رفت، ولی حتی یک هفته پس از ورود هنوز حرف خود را عملی نکرده بودند. خانه ییلاقی آنها که بر روی آب ها بنا شده بود یک خانه پانصد متری که یک شب اقامت در آن سیزده هزار یورو هزینه در برداشت.

▪ مادر شدن را دوست دارد

هنرپیشه سی و نه ساله هالیوود می گوید امیدوار است با این ازدواج بتواند این فرصت را به دست آورد که برای نخستین بار صاحب فرزند شود. کیدمن و تام کروز دو فرزندخوانده به نام های (ایزابلا) سیزده ساله و (کانر) یازده ساله دارند. آنها هیچ وقت نتوانستند خود بچه دار شوند. بعضی ها می گویند نیکول در مدت زندگی مشترک خود با تام کروز سه بار باردار شد ولی هر بار بی هیچ دلیل خاصی فرزندان خود را در دوران بارداری از دست داد. اکنون او امید زیادی دارد که این بار دیگر ناامید نشود و بتواند برای نخستین بار طعم شیرین مادر واقعی بودن را بچشد.

آنها در پنجمین روز اقامت خود در (بورا بورا) گردشی به اطراف جزیره داشتند و از دیدنی های زیبای آنجا از جمله معابد باستانی و ویرانه های یک ناو آمریکایی که ژاپنی ها در جنگ جهانی دوم آن را غرق کردند، دیدن کردند. عصر همان روز عروس و داماد جزیره، سوار بر یک قایق کوچک به میان آب های اقیانوس رفتند و به کوسه ماهی ها غذا دادند. پس از پایان روزهای ماه عسل این زوج هنری تصمیم گرفتند به خانه (کیت) در نزدیکی (ناشویل) در ایالت (تنسی) بروند و در آن جا زندگی کنند. داماد که خواننده مشهوری است اعتراف کرد که تصمیم دارد هر چه زودتر برنامه کاری خود را تغییر دهد و دیگر به سفرهای طولانی مدت نرود. او می خواهد صفحه های موسیقی خود را از این پس در استودیوی خانگی خود ضبط کند.

▪ عدم تغییر در برنامه هنری

ظاهراً کیدمن هیچ تغییری در برنامه های آینده خود نداده است ولی به نظر می رسد که چندان از ازدواج خود مطمئن نیست. گفته می شود کیدمن درست قبل از مراسم ازدواج یک پیمان نامه را با کیت اربن به امضا رسانده است.

پیمان نامه ای که بیشتر به سود عروس خانم است تا آقای داماد. در این پیمان نامه قید شده است در صورتی که شوهر دوباره به سمت الکل و موادمخدر برود و یا به همسرش به گونه ای خیانت نماید، زن حق دارد از او جدا شود و شوهر به سزای عمل ناشایست خود خواهد رسید.نیکول چندی پیش اعتراف کرد که هنوز عاشق تام کروز است. به نظر می رسد که کروز پس از گذشت مدت های طولانی از طلاق و جدایی باز هم بر روی او نفوذ دارد. او مدتی پیش از ازدواج به نیکول نصیحت کرد که دیگر اجازه ندهد این مرد الکلی با او ارتباط داشته باشد و کیدمن بلافاصله به حرف تام کروز گوش کرد و به کیت گفت که دیگر در حالت مستی نزدیک خانه او نرود .اما ظاهرا نتوانست ارتباط خود را با اربن قطع کند و تنها به این بسنده کرد که از او بخواهد طرف الکل و مواد نرود. با این وجود این موضوع سبب نگرانی های شدید او شد.

تحلیل گران هالیوود فکر می کنند تنها چیزی که می تواند سبب دوام و بقای این (وصلت ناجور) گردد فقط و فقط به دنیا آمدن یک نوزاد است.

نوزادی که نیکول مدت هاست به آن فکر می کند. او خیلی برای این اتفاق عجله دارد زیرا می داند به خاطر مشکلاتی که دارد احتمالا قادر نیست بعد از چهل سالگی بچه دار شود و به همین خاطر به شدت در فکر تشکیل خانواده است.

این روزها نیکول برای بازی در هر فیلم خود شانزده میلیون دلار دستمزد می گیرد. این در حالیست که خود او معتقد است بیشتر از اینها ارزش دارد و مدتی پیش مدعی شد باید دستمزد بازی هایش ۲۵ میلیون دلار باشد. با این وجود تهیه کنندگان هالیوود ادعای او را نادیده گرفتند زیرا نیکول در دو فیلم اخیر خود (همسران استپ فورد) و (افسون شده) بازی چندان جذابی از خود ارائه نداد. با این حال او درآمد خیلی بالایی دارد. گرچه کیدمن در زمینه تبلیغات نیز پولساز است و برای هر پوستر تبلیغاتی خود سه میلیون دلار می گیرد.

درآمد کیت کمتر از نیکول است ولی آنچه اهمیت دارد این است که کیت اربن در آمارگیری جدید به عنوان جذاب ترین و محبوب ترین خواننده مرد آمریکا انتخاب شده است.




مجله خانواده سبز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد