همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آخرین آمار از جمعیت ایران

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت:جمعیت ایران 73 میلیون و 824 هزار نفر است که از لحاظ ترکیب جمعیتی ، 37 میلیون و 600 هزار نفر را مردان و مابقی را زنان تشکیل می دهد.

 دکترناظمی اردکانی افزود:جمعیت ایران 73 میلیون و 824 هزار نفر است که از لحاظ ترکیب جمعیتی ، 37 میلیون و 600 هزار نفر را مردان و مابقی را زنان تشکیل می دهد.

وی گفت : آخرین جمعیت شهری ایران 50 میلیون و 500 هزار نفر است و در سطح روستاهای کشور هم بیش از 23 میلیون نفر سکونت دارند .

ناظمی اردکانی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سازمان ثبت ‌احوال کشور اظهار داشت: تا‌کنون برای 57 میلیون نفر کارت شناسایی ملی صادر شده است.

ناظمی اردکانی ، سازمان ثبت احوال کشور را یک سازمان حاکمیتی عنوان کرد‌ و گفت: ثبت وقایع حیاتی ایرانیان داخل و خارج از کشور، صدور اسناد هویتی برای ایرانیان از قبیل شناسنامه ، کارت ملی و تولید و نشر آمار و اطلاعات جمعیت از مهم‌ترین وظایف و برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود که با همت مضاعف همه همکاران به تمامی اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده دست یافته‌ایم.

معاون وزیر کشور از مکانیزه شدن شناسنامه‌های تمام مردم کشور تا پایان سال 92 خبر داد و افزود: در حال حاضر استان‌هایی که ظرفیت لازم برای عملیاتی کردن این پروژه را دارند،می‌توانند در مرکز هر استان اعلام فراخوان عمومی کنند تا مردم با ارائه مدارک لازم شناسنامه خود را تعویض کرده و شناسنامه مکانیزه دریافت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد