همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

یک نکته مهم برای دارندگان تلفن همراه

توجه به ظاهر و قیمت گوشی، معیار مناسبی برای خرید آن نیست و گوشی تلفن همراه باید متناسب با نیاز افراد خریداری شود.

علیرضا اکبری - یک فعال بازار تلفن همراه - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آنتن‌دهی نامناسب، خرابی اسپیکر و میکروفن و به هم ریختگی برنامه‌های گوشی‌های تلفن همراه، بیش‌ترین دلایل مراجعه مردم به تعمیرگاه‌های موبایل است.

وی با اشاره به استهلاک سریع باتری‌های برخی از گوشی‌های نو خریداری شده، افزود: پایین بودن کیفیت برخی باتری‌های نو و ورود گوشی‌های قاچاق به کشور، از دلایل اصلی مشکلات باتری گوشی‌هاست.

این فعال بازار تلفن همراه با بیان اینکه بعضا در حال حاضر در بازار گوشی همراه با گارانتی عرضه نمی‌شود، افزود: گوشی های تلفن همراه بعد از ورود به‌صورت قاچاقی به کشور، به‌صورت قطعات جدا از هم توزیع می‌شود و افراد سودجو باتری هایی با کیفیت پایین را جایگزین باتری‌های اصلی می‌کنند و در واقع قطعات غیر فابریک را در گوشی‌ها کار می‌گذارند.

وی درباره تفاوت‌های ظاهری باتری‌های اصل و بدل، گفت: باتری اصل هلوگرامی سه بعدی دارد و کانکتورهای اتصال دهنده باتری‌های اصل به گوشی، برجسته و محکم است که این وضعیت در باتری‌های بدلی مشاهده نمی‌شود.

اکبری با تاکید بر اینکه مردم باید متناسب با نیاز خود به خرید گوشی اقدام کنند، خاطر نشان کرد: نباید از دوربین عکاسی و فیلم‌برداری موبایل استفاده بی‌رویه شود و خرید گوشی به دلیل بالا بودن کیفیت دوربین آن کار اشتباهی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد