همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اگر قرار باشد هر شبکه تلویزیونی یک جای معروف باشد!

در خبرها خواندیم که معاون آقای ضرغامی رئیس کل تلویزیون و رادیوی وطنی فرموده اند : "من شبکه فارسی وان را یک رستوران مهم می‌دانم "در همین راستا، چند سوال به ذهن مبارک ما و احتمالا شما می رسد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

من چون تا حالا فکر می کردم فارسی وان یک شبکه تلویزیونی است به زحمت شماره تلفن یکی از بستگان خیلی خیلی دور را که ماهواره دارد پیدا کردم و از او درباره ماهیت این شبکه پرسیدم و او می گفت:فارسی وان شبکه ایست که سریال های تلویزیونی با رویکرد خانوادگی زرد پخش می کند.

و البته اول باید دید معاون محترم سازمان چه تعریفی از رستوران دارند و اساسا رستوران را چه می دانند که شبکه فارسی وان را رستوران مهمی می دانند؟

اگر اینگونه باشد حتماً جناب معاون به سینمایی می روند که به جای فیلم سینمایی سریال پخش میکند و جالب تر آنکه در هنگام دیدن این سریال غذا هم سرو می شود وگرنه چگونه شده است که ایشان این دو را با هم در ردیف می داند؟

اگر چنین فضایی برای من و شما قابل درک نیست نگران نباشید،من و شما که معاون و مدیر کل نیستیم که از این تفریحات سالم داشته باشیم و حتی بتوانیم تصور کنیم که چنین مکانی وجود داشته باشد،بگذریم.

یکی دیگر از همسایه ها که ماهواره دارد و ما اصلا با آنها به همین خاطر قطع رابطه نموده ایم می گفت : در شبکه فارسی وان زنان را بدون رعایت شئونات اسلامی نمایش می دهند، گفتم نکند خدایی ناکرده جناب معاون رستوران هایی می روند که تا حدی این شئون رعایت نمی شود؟و چون در آن شبکه به کل رعایت نمی شود آن یکی از رستوران های مهم شده است؟

نکته دیگر آنکه اگر جناب معاون شبکه فارسی وان را رستوران مهمی می دانند آیا شبکه های صداوسیمای خودمان را چطور می بینند و نامگذاری می کنند؟ ما که جرات نمی کنیم چیزی در این زمینه بگوییم ولی یکی از همسایه هایمان که با آن هم قطع رابطه کرده ایم بعد از شنیدن این مصاحبه توی تاکسی به بغل دستی اش گفته بود که شبکه یک خودمان هم لابد دیزی سرای سنتی است!

نکته آخر آنکه به این معاون ارزشی و دیگر مسئولان توصیه می شود کمتر از رستوران و غذای فست فود و این جور چیزهای خارجکی استفاده کنند چون ممکن است برای سلامتی مضر باشد.
در ضمن اگر فارسی وان رستوران است آن هم مهم پس:
رادیو اسرائیل= شهرنو دوره طاغوت
تلویزیون ترکیه= قهوه خانه آذری میدان راه آهن
بی بی سی = اوین-درکه
صدای آمریکا= فری کثیف
سی ان ان = پارک شهر
شبکه چهار خودمان= بوفه پارک دانشجو
شبکه من و تو = سیرک عقاب
شبکه سه خودمان = استادیوم امجدیه
رادیو پیام= بوفه اتوبوس های بنز بین شهری

شاید هم منظور جناب آقای معاون آن بوده است که فارسی وان همانند یک رستوران مهم هر چه بخواهید دارد!

نظرات 2 + ارسال نظر
mostafa یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 11:18 http://www.karaj.samenblog.com

سلام.واقعا بلاگ خوبی داری.مطالبشم عالیه.
اگر میخوای تفاوت رو به چشم ببینی حتما یه سر به من بزن

فائزه یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 11:32 http://dokhtare-aftab.blogsky.com

سلام خسته نباشید وبلاگ فوق العاده ای دارید
ممنون میشم اگه سایت منو لینک کنین این سایت برای دانلود رایگان از رپیدشیر و هات فایل طراحی شده و چون شما لینک دانلود دارید برای بازدید کننده هاتون مفید و لازمهwww.fileleecher.co.cc
اگر مایل من هم تو وبلاگم لینکتون می کنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد