همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آخرین جملات قاتل سریالی کرج

قاتل سریالی زنان کرج در واپسین لحظات زندگی خود ادعای عجیبی بیان کرد که نشان‌ دهنده آخرین تلاش‌های بی‌ثمر و واهی وی برای رهایی از دار مکافات بود.

یکی از سربازان نیروی انتظامی که برای برقراری نظم از بامداد امروز در میدان شاه عباسی کرج محل اجرای حکم اعدام قاتل سریالی زنان کرجی حضور داشته است، در حالی که نخواست نامش فاش شود آخرین جملات امید ـ ب و وضعیت روانی وی را برای خبرنگار فارس در کرج تشریح کرد.

وی در خصوص وضعیت روحی قاتل سریالی زنان کرجی گفت: حدود یک ساعت و نیم قبل از اجرای حکم امید را به محل اعدام آوردند.

این سرباز نیروی انتظامی ادامه داد: وی بسیار ساکت بود و اکثر سوالات ماموران نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را با ایما و اشاره جواب می‌داد. از جمله اینکه از وی سوال شد شام خورده است که تنها با علامت سر پاسخ مثبت داد.

وی افزود: امید در طول مدتی که منتظر اجرای حکم بود در صندلی عقب خودرو حامل وی و در میان دو مامور نشسته و سرش را در میان دو دستش گرفته بود و تنها چند بار با چرخاندن سر به عقب که محل اجرای حکم و طناب دار بود، نگاه کوتاهی می‌انداخت.

وی ادامه داد:‌ یکی از ماموران از وی سوال کرد "وصیتی داری؟ " که در پاسخ جملات پراکنده و بی‌معنایی را بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که قاتل سریالی زنان کرجی در لحظات واپسین عمر خود خواسته‌ای داشت یا خیر؟ گفت: یکی از ماموران اجرای احکام از وی پرسید که چیز خاصی نیاز دارد که امید با علامت سر پاسخ منفی داد.

وی در خصوص آخرین جملات امید نیز گفت: وقتی از او سوال کردند چه احساسی دارد دست‌هایش را جلوی صورت خود گرفت و تنها به بیان این جمله که "کاش خواب می‌دیدم " اکتفا کرد.

وی افزود: امید ـ ب پس از سکوتی طولانی ناگهان گفت "من این قتل‌ها را انجام نداده‌ام. همسرم زنان را می‌کشت " و وقتی از او سوال شد چرا این ادعا را به قاضی نگفته است، هیچ پاسخی نداد.

وی اظهار داشت: امید در طول حدود یک ساعت و نیم انتظار برای رفتن به پای چوبه دار با نگاهی نگران به اطرافیان نظر می‌انداخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید حتی پاسخ این سوال که صبحانه می‌خوری را هم نداد.

لازم به توضیح است که قاتل ۱۰ زن که سال ۸۷ به دام ماموران نیروی انتظامی افتاد، ساعت شش و ۳۳ دقیقه بامداد امروز به دار مجازات آویخته شد.

در زمان اجرای حکم نماینده دادستان و مدعی‌العموم با قرائت متنی کوتاه و با اشاره به وضعیت قاتل سریالی زنان کرجی تاکید کرد؛ "این سرنوشت تمام کسانی که است امنیت مردم و شهروندان را سلب می‌کنند. مخلان نظم و امنیت باید از سرنوشت این فرد درس گرفته و مردم مطمئن باشند دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با این دسته از جنایتکاران برخورد خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد