همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آرنولد شوارتزنگر با فیلم “با بال‌هایی همچون فرشته” بار دیگر بر پ

arnoldآرنولد شوارتزنگر بازیگر سینما و فرماندار کنونی کالیفرنیا بار دیگر بر پرده سینما ظاهر می‌شود. به نقل از امپایر آنلاین شوارتزنگر به زودی در فیلمی با عنوان “با بال‌هایی همچون فرشته” نقش‌آفرینی می‌کند. رندال والاس فیلمنامه “با بال‌هایی همچون فرشته” را نوشته است. در کارنامه این فیلمنامه نویس نگارش فیلمنامه‌هایی چون “شجاع دل” ،‌”زمانی سرباز بودیم” و “مردی با نقاب آهنین” دیده میشود.

این فیلمنامه نزدیک به ده سال در بایگانی خاک می‌خورد و اکنون قرار است جلوی دوربین برود. آرنولد شوارتزنگر در این فیلم نقش سربازی آلمانی به نام اوسترمن را بازی می‌کند که در خلال جنگ جهانی دوم از فرامین سر پیچی کرده و یک اسیر جنگی را فراری می‌دهد. گروهی معتقدند آرنولد شصت و چند ساله دیگر برای ایفای این نقش مناسب نیست. خود آرنولد در این باره می‌گوید: نبردهای سنگین و صحنه‌های پر تحرک دیگر برای من مناسب نیست. در آینده باید نقش‌هایی متناسب با سن و سالم را انتخاب کنم. کلینت ایستوود هم همین روش را در پیش گرفت. در فیلم“با بال‌هایی همچون فرشته ” نقش یک کهنه سرباز را بر عهده دارم. اما هنوز هم این نقش برای من جوان است.

آرنولد شوارتزنگر این روزها مشغول مطالعه دو فیلمنامه دیگر هم هست که گفته می‌شود با پرسونای شناخته شده بازیگری او در گذشته تفاوت‌هایی عمده دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد