همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پرموترین مرد جهان امیدوار می شود ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به احتمال زیاد شما تصاویر "یو ژنگ"، مرد پرموی چینی را بارها مشاهده کرده‌اید،

مردی که با نام کینگ کونگ (یا مرد میمونی) معروف شده است. او که 30 سال سن دارد، 96 درصد از تمام بدنش را مو پوشانده تا حدی که بدلیل رشد مو در اطراف لاله های گوش حتی دچار کم شنوایی نیز شده بود. یو ژنگ تلاش‌های زیادی برای از بین بردن این موها انجام داده اما تاکنون موفق به بهبود بیماری‌اش نشده است.
اما حالا ماجرای تازه‌ای در زندگی او پیش آمده است. در یک مهمانی او دختری را می‌بیند و عاشق یکدیگر می‌شوند و تصمیم به ازدواج می‌گیرند. نامزد این مرد می‌گوید: ما در اولین نگاه عاشق یکدیگر شدیم، به نظر من او مرد درستکاری است و برای عشقش همه کار انجام می‌دهد، من او را دوست دارم.

یو ژنگ که از این اتفاق خوشحال است می‌گوید: وقتی که جوان‌تر بودم، خیلی ناراحت بودم و خودم را آدم پستی می‌دانستم که کسی من را دوست نخواهد داشت. مردم به من می خندیدند و مرا غارنشین خطاب می کردند اما حالا شرایط کاملا عوض شده. من نامزدم را دوست دارم و برای زندگی‌مان همه کار خواهم کرد. اخیرا شانس یک زندگی عادی به یو ژنگ رو آورده و گفتنی است درصدد انجام لیزر درمانی برای حذف بخش زیادی از موهای بدن خود است! گرچه روش فوق العاده دردناکی را باید تجربه کند تا هر تار مو با لیزر سوزانده شود ولی در کنار همسرش و به کمک او این تصمیم عملی خواهد بود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد