همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

راز بلند قد شدن

بی‌شک اندازه قد هر فرد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اوست که می‌تواند نقش بسیار مهمی در وضعیت ظاهری او داشته باشد. نارضایتی افراد از کوتاه بودن قدشان موضوعی نیست که بسادگی بتوان راهکاری برای برطرف کردن آن پیدا کرد و مهم‌تر از همه این که این موضوع تنها به نارضایتی افراد ختم نمی‌شود.

بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که معمولا شیوع بیماری‌های جسمی و روحی ـ روانی در بین افرادی که قدی کوتاه‌تر از اندازه معمولی دارند بیشتر است و در بسیاری از جوامع و فرهنگ‌ها قد افراد ارتباط مستقیمی با جایگاه اجتماعی آنها دارد و به همین علت معمولا موفقیت شغلی مردان بلند قد در مقایسه با مردانی که کوتاه‌ قدتر هستند بیشتر بوده است.

بهترین و موثرترین راهکار برای حل این مشکل حفظ وضعیت اندام و اصلاح طرز ایستادن شماست بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام نشستن کمر خود را صاف نگه داشته و هنگام ایستادن هم سر خود را بالا نگه دارید اگرچه این کار موجب افزایش طول قد شما نخواهد شد، اما حداقل به شما کمک خواهد کرد که چند سانتیمتری بلند قدتر به نظر برسید، اما جالب است بدانید که با رعایت چند نکته بسیار ساده می‌‌توانید به خودتان کمک کنید تا قدبلندتر به نظر برسید.

علی‌رغم این که اغلب افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های گشادتری انتخاب کنند تا با پوشیدن آنها راحتی بیشتری را احساس کنند به شما توصیه می‌کنیم لباسی را انتخاب کنید که کاملا به اندازه شما باشد.

پوشیدن لباس‌های آزاد و گشاد موجب خواهد شد کمی کوتاه‌تر از آنچه هستید به نظر برسید و اگر موفق نشدید لباسی مناسب برای خود پیدا کنید بهتر است از یک خیاط بخواهید لباسی درست به اندازه شما برایتان بدوزد.

وقتی چنین لباسی به تن می‌کنید خطوط واقعی مجزاکننده قسمت‌های مختلف بدن شما در این لباس نمایان شده و بنابراین بلندقدتر به نظر می‌رسید. جالب است بدانید که رنگ لباس هم می‌تواند نقش بسیار مهمی در رفع مشکل کوتاهی قد افراد داشته باشد.

پوشیدن لباس‌هایی که هم‌رنگ هستند و تنها تفاوت آنها تیره و روشن بودن آنها در مقایسه با هم است، اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. برای مثال وقتی کفش و شلوار شما هم‌رنگ باشد به نظر می‌رسد که پاهای بلند و کشیده‌ای دارید یا این که وقتی کمربندی هم‌رنگ شلوارتان انتخاب می‌کنید این کار موجب خواهد شد کسیختگی بین قسمت بالاتنه و پایین‌تنه بدن شما از بین رفته و دیگران احساس کنند شما بلندقدتر هستید.

انتخاب رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و سبز یشمی نه‌تنها موجب می‌شود شما کمی لاغرتر به نظر برسید بلکه به شما کمک خواهد کرد تا کمی قدبلندتر به نظر بیایید.

در جامعه امروز تصور عمومی بر این است، افرادی که لباس رنگ تیره می‌پوشند از قدرت، نفوذ و شایستگی بیشتری برخوردارند و بنابراین شما می‌توانید از این تاثیر ساده روان‌شناختی استفاده کرده و بسیاری از ویژگی‌های ظاهری را که موجب نارضایتی شما شده است بپوشانید.

اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که برای افراد کوتاه‌قد داشتن موهای کوتاه مناسب‌تر است. موهای بلند موجب پوشیده شدن قسمت پشت گردن می‌شود و به این ترتیب سر و بدن شما به عنوان یک واحد به چشم می‌خورد و به این ترتیب قد شما کوتاه‌تر از آنچه هستید به نظر می‌رسد.

به شما توصیه می‌کنیم هیچ‌گاه پیراهن‌‌هایی با طرح چهارخانه یا به اصطلاح شطرنجی نپوشید بلکه پیراهن‌هایی با خطوط راه‌راه را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند بلندتر به نظر برسید. همچنین به یاد داشته باشید که شلوار شما باید کمی بیشتر از حد معمول روی کفش‌ها قرار گیرد تا جوراب‌ها کاملا زیر شلوار مخفی شده و دیده نشوند و به این ترتیب پاها کمی بلندتر به نظر می‌رسند.

معمولا افرادی که کوتاه قد هستند در انتخاب لباس با مشکلات و محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه هستند بویژه آن که بخواهند لباسی را انتخاب کنند که به آنها کمک کند کمی بلند قدتر از آنچه هستند به نظر برسند.

با استفاده از این راهکارهای ساده می‌توانید تا حد زیادی بر این مشکلات غلبه کنید. البته به خاطر داشته باشید اگر همیشه به آنچه هستید اطمینان داشته باشید می‌‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری در جامع عمومی حضور یابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد