همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ایجاد صمیمیت

دست کم گرفتن و  ندانستن ارزش رابطه با همسر و انحراف شما و همسرتان از مسیر صمیمیت، بسیار سهل و ساده است. این تمرین که توسط پاولا هال که یک روان درمانگر ارتباطات زناشویی است به شما و همسرتان کمک می کند تا به مسیر شادی و عشق باز گردید.

قبل از انجام این تمرینات خوب است نگاهی به راهنمایی های انجام تمرینات داشته باشید.

بهتر است برای اعلام این درخواست شما و همسرتان این کار را به نوبت انجام دهید و در روزهای متناوب (مثلا یک روز در میان ) هر یک تقاضای خود را اعلام کنید.

ایجاد صمیمیت

 

 

درخواست کننده
بهتر است برای اعلام این درخواست خود، شما و همسرتان می بایست این کار را به نوبت انجام دهید و در روزهای متناوب مختلف هر یک تقاضای خود را اعلام کنید.هنگامی که نوبت با شماست به چیزهایی بیاندیشید که در طول روز ممکن است از همسرتان بخواهید.این درخواست باید یک درخواست ویژه، واقعی و قابل دسترسی باشد.

از درخواستهای مبهمی مثل :" خونگرم باش" یا " با من مهربان باش" اجتناب کنید و در عوض گزینه هایی مثل :"هنگام خداحافظی مرا ببوس " یا "به خاطر من سگ را بیرون ببر " جایگزین آنها کنید. درخواستهای ممکن پیشنهادی در ادامه آمده است. با ابراز چنین درخواستهایی نشان می دهید این همان درخواست ایجاد صمیمت امروز شما است.

به یاد داشته باشید:
هدف از ابراز چنین درخواستهایی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت است، در نتیجه سعی کنید درخواستهای کوچک و خاص ارائه دهید. خواستن چیزهایی که می دانید همسرتان راضی به انجام آنها نخواهد بود بیشتر شما را به سمتی سوق می دهد که به احساس دوری از هم برسید نه آن احساس نزدیکی به هم که به دنبالش بودید.

درخواست شونده:
همانطور که شخص مورد تقاضا حق دارد، شما نیز حق این را دارید که به هر درخواست ایجاد صمیمیت پاسخ منفی بدهید.در چنین شرایطی متقاضی نمی تواند درخواست دیگری در همان روز بخصوص ارائه دهد و مجبور است تا  دفعه بعد که نوبت اوست صبر کند.

از آنجائیکه هر دو نفر می توانند به این درخواست پاسخ منفی بدهند ،بعید به نظر می رسد که یک پیشنهاد معقول و به موقع، رد شود چرا که شخص مورد تقاضا می داند که  با رد کردن این درخواست ممکن است شرایط و در خواستهای روزهای بعدیش را به خطر بیاندازد(و خود او نیز با این جواب منفی  طرف مقابل مواجه شود).

درخواستهای ممکن پیشنهادی

*چطور است برای پیاده روی به بیرون برویم؟

*یک فنجان چای برایم  بیاور توی رختخواب.

*مرا در آغوش بگیر.

*برایم گل بخر.

*بگو که دوستم داری.

*مرا ماساژ بده یا پاهایم را بمال.

*در مورد روزی که گذراندی برایم بگو.

*توی کارهای خانه کمکم کن.

*در طی روز به من تلفن کن.

*بیا با هم یک فیلم  نگاه کنیم یا تلویزیون تماشا کنیم.

*برایم یک پیغام بنویس.

* مرا بصورت آنلاین ملاقات کن.

اگر این تمرین را ادامه دهید در خواهید یافت که تنها طی چند هفته اعلام درخواست برایتان بسیار آسانتر می شود و نیز پذیرش پیشنهاد برایتان طبیعی تر می شود.اگر این روش  جواب داد ممکن است تصمیم بگیرید این تشریفات و رعایت نوبتهایتان را کنار بگذارید و روابط و درخواستهایتان را به راحتی در ارتباط روزمره تان جای دهید.

راهنمایی
اگر به خاطر انجام این تمرین احساس  ناراحتی و استرس دارید سعی کنید در این باره با همسرتان به گفتگو بنشینید یا اینکه با یک دوست مورد اطمینان مشورت کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 03:18

سلام.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
وبتون قابل تحسینه.
اگه تونستین به من هم سری بزنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد