همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ضرب و شتم داماد توسط هیأت امربه معروف

هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان عروس و دامادی را در شب عروسی‌شان مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش شیعه آنلاین اخبار رسیده از کشور عربستان سعودی حاکی از آن است که سریال نقض حقوق شهروندان عربستان سعودی همچنان از سوی "هیئت امر معروف و نهی از منکر " این کشور ادامه دارد.

در همین راستا تعدادی از اعضای این گروه افراطی 2 روز پیش به سراغ یک جوان تازه داماد رفته و او را در مقابل دیدگان عروس زیر مشت و لگد خود قرار دادند و شب به یاد ماندنی عروس و داماد را تلخ و به یاد ماندنی‌تر کردند.

جزئیات این حادثه اینگونه است که یک شب پس از عروسی این زوج جوان که در یک هتل برگزار شده بود، داماد عروس را به صرف شام در یکی از رستوران‌های نزدیک هتل دعوت کرد.

پس از توقف این زوج جوان در مقابل رستوران، یکی از عناصر هیئت پس از پیاده کردن داماد به او حمله ور شد و با ضربه‌ای محکم به گردن وی، او را زمین گیر کرد، داماد بلافاصله سند ازدواج خود با همسرش را به این فرد نشان داد و فریاد زد "این خانم همسر من است " اما در همین هنگام فرد دیگری از عناصر هیئت بدون توجه به این فریادها به سوی وی حمله ور شد و به صورت داماد ضرباتی وارد کرد.

در این هنگام عروس از خودرو خارج شد و با فریادی همراه با ترس از عابرین خواست به همسرش کمک کنند اما از درخواست وی فقط ضرباتی با باتوم که در دست نفر سوم عناصر هیئت بود، چیز دیگری عایدش نشد. شدت ضربات موجب بیهوشی عروس گردید و سپس بلافاصله توسط عابرین به بیمارستان منتقل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد