همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پدر انگلیسی حمام خون راه انداخت

پدر انگلیسی پس از کشتن زن و فرزندانش خود را حلق آویز کرد.

به نوشته تلگراف پس از تلفن عابری که گزارش سر و صدا و جیغ و داد را از خانه ای در فوردینبریج به پلیس داد، اجساد 4 نفر کشف شد.

بر این اساس اجساد دو دختر بچه بی گناه یک و دوساله بنام های فوبی و نریا در اتاقشان پیدا شد و سپس پلیس جسد مادر آنها را پیدا کرده و در آخر پدر خانواده اندرو کیس 32 ساله را در طبقه بالا یافتند که خود را حلق آویز کرده بود. نیروهای اورژانس که با بالگرد از همشایر آمده بودند نیز نتوانستند کمکی کنند و در نهایت اجساد قربانیان و قاتل برای کالبد شکافی راهی پزشکی قانونی شد.

در تحقیقات اولیه معلوم شد مادر و بچه ها با ضربات چاقو گلویشان بریده شده و پلیس به این نتیجه رسید که پدر خانواده پس از کشتن آنها خود را دار زده است.

نیروی امداد می گوید آنها ساعت 11 صبح بوسیله تلفن یک عابر از ماجرا مطلع شده و بلافاصله خود را به محل رساندند اما قاتل کار خودش را کرده بود.

اندرو کیس در فیس بوک صفحه ای داشته که در آن نوشته سال 2000 ازدواج کرده و دو فرزند دارد. جالب اینکه عکس خود و فرزندانش را نیز در فیس بوک گذاشته بود و ظاهر عکسها نشان می دهد آنها خوشحال و راضی از زندگی خود هستند. شغل اندرو راننده بود و ظاهرا مشکلی نداشتند و یک هفته ای بود که از تعطیلات در سواحل دورست بازگشته بودند. خانم بروکس همسایه 53 ساله آنها به پلیس گفت مادر بیچاره برای لحظاتی بیرون آمده و جیغ زده که شوهرش فرزندانش را با چاقو کشته است. بروکس افزود دیگر صدای ویکی نیز نیامد و بعد عابری پلیس را در معرض سر و صدا قرار داد.شلی بریور 31 ساله دوست خانوادگی قربانیان نیز به پلیس گفت آنها هیچ مشکلی نداشتند و او شوکه شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد