همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آیا بین رنگ مو وشخصیت ارتباط وجوددارد؟

متخصصان همواره به تجزیه و تحلیل رنگ‌هایی که می‌پوشیم و رنگ‌هایی که ترجیح می‌دهیم، می‌پردازند؛ ولی رنگ‌هایی که با آن خلق شده‌ایم چه معنایی دارد؟رنگ مو با تیپ شخصیتی افراد ارتباط دارد. متخصصان ثابت کرده‌اند که رنگ مو بر فشارخون موثر است

درست مانند آدرنالین که نقش مهمی در حالات روحی و احساسات ما دارد.
مو قرمزها
زنان مو قرمز معمولا بدخلق، یک دنده، زودرنج، خالص، هیجانی و با ایده‌های عالی و شگفت‌انگیز هستند. از سوی دیگر، تحلیلگران می‌گویند که این افراد حساس و خوش فکرند و هیچ چیز برای‌شان غیرممکن نیست. این افراد به سختی به چیزی عادت می‌کنند و به سادگی ناراحت می‌شوند. متخصصان دانشگاه هاروارد تایید می‌کنند که هورمون ضداسترس در افراد مو قرمز کمتر است؛ بنابراین آنها زندگی پرهیجانی دارند.
مو قهوه‌ای‌ها
زنان مو قهوه‌ای، زنانی مسؤولیت پذیرند. متخصصان فرانسوی نشان داده‌اند که اغلب افرادی که جایزه نوبل گرفته‌اند، رنگ موی‌شان قهوه‌ای بوده است. پس آیا افراد مو قهوه‌ای باهوش‌ترند؟ خیر، بلکه آنان پیوسته کار می‌کنند و پرتلاش‌تر از دیگران هستند. زنان مو قهوه‌ای صبور و پرتحمل‌اند. آنها فقط در لحظه آخر و زمانی که کارد به استخوان‌شان برسد، عصبی می‌شوند.
چرا آنها کارمندان و کارگران خوبی هستند؟ چرا می‌توانند شاهکار خلق کنند؟ شاید چون قهوه‌ای رنگ خاک است و آنها افرادی ثابت قدم و استوارند. متخصصان می‌گویند آنها افرادی آرامش‌بخش، قابل اعتماد و شکست ناپذیرند.
بلوندها
بلوندها معمولا پرخرج و گاهی ولخرجند. زنان بلوند با هوش‌تر از آن هستند که مردان فکر می‌کنند. آمار نشان داده است که زنان بلوند بیشتر از دیگران طلاق می‌گیرند. البته زودتر از زنان دیگر نیز ازدواج می‌کنند. ولی چرا مردان بیشتر جذب زنان بلوند می‌شوند؟ این رنگ مو منعکس‌کننده جوانی، شادابی و زنانگی است، در عین حال افراد بلوند مطیع و معصوم به نظر می‌رسند. برخلاف آنچه که ممکن است فکر کنید، افراد بلوند بسیار باوجدانند و حافظه خوبی دارند. آنها در ریاضیات نیز قوی هستند. در کنار همه این خصوصیات، بسیار بذله‌گو می‌باشند.
مو مشکی‌ها
در حالی که بلوندها عجول و پرهیاهو هستند، مو مشکی‌ها آرام و صبورند. هیچ رنگ مویی به اندازه موی مشکی توجه احترام‌آمیز مردان را به خود جلب نکرده است. آنها شخصیتی عالی دارند، ولی در مطب روانکاوها و روانپزشکان بیشتر مشاهده می‌شوند؛ زیرا به مسائل فلسفی و اینکه از کجا آمده‌اند و به کجا می‌روند، و اینکه چطور می‌توانند خود را متحول کنند، بسیار توجه دارند. متخصصان نشان داده‌اند که زنان مو مشکی جدی، سنجیده و موقرند، گاهی افسرده و غمگین می‌شوند و به توانایی‌های خود اعتماد ندارند. آنها اغلب به تاریخ، دین و تعالی روحی، شعر و نقاشی علاقه دارند و در مورد پول و حسابگری در امور مالی بی‌نظیرند.
به نظر متخصصان یک گروه کاری ایده‌آل از افراد با رنگ موهای متفاوت می‌تواند به این ترتیب باشد که مو قرمزها مسؤول فکر کردن و دادن ایده‌های جدید باشند، مو قهوه‌ای‌ها شاهکار خلق کنند، مو بلوندها کار را به عموم عرضه کنند و مو مشکی‌ها امور مالی را به دست گیرند.

مجله تخصصی دنیای تغذیه و سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد