همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

محققان آمریکایی ادعا کردند: بیگانگان فضایی از twitter کیهانی برا

دو محقق آمریکایی معتقدند که بیگانگان فضایی سعی کرده‌اند از طریق سیستمی‌ ارتباطی شبیه به twitter با انسان‌ها تماس برقرار کنند.

 گریگوری بنفورد و جیمز برادر دو قلوی وی به عنوان دو محقق اخترفیزیک در دانشگاه کالیفرنیا در مطالعات اخیر خود ادعا کرده‌اند که تقریبا نیم قرن پروژه تحقیقاتی SETI در جست‌وجوی حیات فرا زمینی ناموفق بوده است، اما شاید در این پروژه سیگنال‌های حاصل از موجودات بیگانه فضایی به اشتباه مورد بررسی قرار گرفته اند.

این دو محقق می گویند روش بهتری برای تعیین محل این موجودات وجود دارد.

در دو پژوهش مجله آستروبیولوژی، برادران بنفورد و یک دانشمند‌ سازمان فضایی آمریکا (ناسا)، دورنمای ارسال سیگنال‌ها از سوی یک تمدن به فضا را بررسی کردند.

به گزارش لایوساینس، بنفوردها ایده‌ای را مطرح کرده‌اند مبنی بر این که این سیگنال‌ها احتمالا به روش دیگری از سوی بیگانگان فضایی منتشر می‌شوند که بیشتر شبیه به twitter هستند.

آنها معتقدند این سیگنال‌ها انفجارات مداوم در تمام راستاها نبوده، بلکه پالس‌هایی از پهنای باند و در راستای محدود در طیف یک تا 10 گیگا هرتز هستند.

این محققان درک خود را از اکوهای کوتاه و هدفمند را «بیکون‌های بنفورد» نامیده‌اند و معتقدند که با این درک بهتر می‌توان ردپای موجودات فضایی را پیدا کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 19:55 http://kavirbox.mihanblog.com

با سلام اگر دوست داری آمار وبلاگ شما چند برابر بشه حتمآ به ما سر بزن فقط چند دقیقه میشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد