همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

سوپرمارکت آنلاین هم راه‌اندازی شد

 به نقل از پی‌سی‌ورلد، این فروشگاه بزرگ اینترنتی اعلام کرد که در سوپرمارکت آنلاین خود 22 هزار نوع کالا، از مواد پاک‌کننده و شوینده گرفته تا میوه تازه و غذای مخصوص حیوانات خانگی را عرضه کرده است.
در حال حاضر شرکت‌های بزرگی از جمله Tesco، Sainsburys و Waitrose سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای را در انگلستان عرضه کرده‌اند و با ارایه سیستم فروش آنلاین، سفارشات اینترنتی مشتریان خود را با فاصله زمانی یک روز به دست آنها می‌رسانند.
کاربرانی که قصد خرید مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت آنلاین آمازون را دارند، به دو صورت می‌توانند محصولات مورد نظر را دریافت کند. روش اول آن است که با پرداخت هزینه سالانه 49 پوند(73.5 دلار) عضو شبکه Prime آمازون شوند کلیه محصولات خود در یک سال را به صورت رایگان دریافت کنند.
روش دوم Free Super Saver نام دارد و کاربران پس از عضویت در آن، با فاصله سه تا پنج روز محصولات مورد نظر خود را در اختیار می‌گیرند. این دوره زمانی به نوع کالا و محل استقرار کاربران بستگی دارد.
در این جریان، میوه‌ها و سبزیجات تازه، مواد فاسد شدنی، مواد لبنی از طریق شرکت‌های تحت قرارداد آمازون در روز سفارش به دست کاربران انگلیسی می‌رسد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد