همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

انسان تا یک دهه دیگر از دنیای فیزیکی جدا می‌شود

 به نقل از پی‌سی‌ورلد، "مایکل راجرز " ضمن سخنرانی خود در کنفرانس "جامعه جهان آینده " که در شهر بوستون آمریکا برگزار شده بود، توضیح داد که اگر چه بخش قابل‌ ملاحظه‌ای از انسان‌ها هم‌اکنون در دنیا سایبر به سر می‌برند، انواع ابزارهای ارتباطی در اختیار آن‌ها است، ابزارهای اجتماعی اینترنتی را در اختیار دارند و به صورت گسترده از روش‌های تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند، اما به زودی نسل نوین خدمات و ابزارهای اینترنتی و غیراینترنتی ظهور خواهند کرد و ما به دنیای جدید‌تری خواهند برد.
راجرز اظهار داشت که ظرف 10 تا 20 سال آینده انسان خود را از دنیای فیزیکی جدا می‌کند و زندگی خود را با دنیای مجازی تطابق می‌دهد.
وی گفت: زمانی که من از سیستم‌های مجازی آمریکا سخن می‌گویم، منظورم تمامی جزئیاتی است که به زودی در این زمینه در اختیار ما قرار می‌گیرد و زندگی ما را متحول می‌کند.
جریان جایگزین شدن نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی با لپ‌تاپ‌ها هم‌اکنون آغاز شده است و ابزارهایی که قرار است به جای رایانه‌های قابل‌حمل کنونی مورد استفاده قرار گیرند، نسل نوین خدمات مجازی را به صورت گسترده در اختیار ما می‌گذارند. این دستگاه‌ جدید می‌تواند از زیرمجموعه‌های آیفون یا نسخه کوچک‌تر یک لپ‌تاپ باشد که ظرف 5 تا 10 سال آینده در اختیار ما قرار می‌گیرد.
در حالی که نمایشگر و صفحه‌کلید کوچک گوشی‌های هوشمند باعث شده است تا این دستگاه نتواند جایگزین لپ‌تاپ‌ها شود، راجرز در سخنان خود به برخی گوشی‌های جدید اشاره کرده که شامل پراژکتور می‌شوند و می‌توانند ضمن پخش تصاویر با کیفیت عالی و بزرگ، از صفحه‌کلیدهای بزرگ نیز پشتیبانی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد