همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نخستین هارددیسک اکسترنال 3 ترابایتی تولید شد

به نقل از تی مدیا، با توجه به نیاز روز افزون کاربران به دستیابی به فضایی بیشتر به منظور ذخیره سازی اطلاعات، شرکتهای تولید کننده حافظه نیز در تولید حافظه‌هایی با فضایی بیشتر از یک دیگر پیشی می گیرند.
در این میان کمپانی سیگیت در صدد رفع این نیاز برآمده و توانسته است اولین شرکتی باشد که هارد دیسک اکسترنال 3 ترابایتی را از سری FreeAgentGoFlex تولید کند. این هارد دیسک با هر دو سیستم عامل Mac OS X و ویندوز سازگار است. البته در ویندوز ایکس پی نمی توان پارتیشنی بیش از 2.1 ترابایت ایجاد کرد. این محصول نیز همانند دیگر محصولات سری GoFlex برای انتقال اطلاعات به درگاه USB 2.0 , USB 3.0 و FireWire 800 مجهز است.
این هارد 3.5 اینچی که در آینده ای نزدیک با پشتیبانی سازگار عرضه خواهد شد، از 5 دیسک 600 مگابایتی ساخته شده است با توجه به این ظرفیت، طبق گفته ی سیگیت کاربران می توانند 120 فیلم با کیفیت HD ، 1500 بازی کامپیوتری ، هزاران عکس و بیشمار موزیک را در این هارد دیسک ذخیره کنند.
همچنین در زمینه امنیت اطلاعات ، سیگیت خیال کاربران را راحت کرده است و با استفاده از نرم افزاری به صورت خودکار از اطلاعات که کاربر Backup می گیرد.
این هارد از هم اکنون با قیمت 250 دلار عرضه شده است

نظرات 1 + ارسال نظر
linkbox یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 18:42 http://www.linkdooni1.gigfa.com


سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری . برای افزایش بازدید وب خود لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. مطمعا باش تا فردا بازدیدت زیاد میشه. اگر نشد باکس رو بردار . ولی امتحانش ضرری نداره . لینک باکس بسیار سبک هست
به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد


--------------------------------------------------------------------------
آموزش --> http://img18.img98.com/out.php/i99504_1.png
---------------------------------------------------------------------------


کد لینک باکس:

<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>


VPN هم داریم yahoo id : mohammad.1361

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد