همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

اندروید محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی می‌شود

به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت تحقیقاتی comScore بر پایه یک بررسی جدید اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید گوگل در ماه مه 13 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا را در دست داشته که این رقم در ماه فوریه تنها 9 درصد بوده است.
در این میان شرکت RIM تولیدکننده سری گوشی‌های هوشمند بلک‌بری با کاهش محبوبیت خود نزد کاربران مواجه شد. این شرکت که محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند را برای کاربران آمریکایی تولید می‌کند، در ماه فوریه صاحب 42.1 درصد از این بازار بود که این رقم در ماه می به 41.7درصد کاهش یافت.
گوشی هوشمند آیفون اپل نیز در این دوره زمانی یک درصد از محبوبیت خود را از دست داد تا در نهایت سهم آن از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا در ماه می به 24.4 درصد برسد.
شرکت مایکروسافت که عنوان سومین تولیدکننده برتر سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند در آمریکا را در اختیار دارد، 13.2درصد این بازار را در اختیار گرفته است و بین ماه‌های فوریه تا می 2010 به میزان کمی از محبوبیت ویندوز موبایل آن نزد کاربران کاسته شد.
به گفته شرکت تحقیقاتی comScore، استراتژی گوگل مبنی بر فراهم کردن شرایطی برای تولید انواع گوشی‌ها با نسخه‌های مختلف اندروید و ارایه خدمات اینترنتی گسترده مخصوص این سیستم‌عامل موجب شده است با سرعت بیشتری در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند حرکت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد