همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

گوشی هوشمند جدید موتورولا با اندروید

به نقل از پی‌سی‌ورلد، این محصول پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود که تاکنون در شرکت موتورولا ساخته شده است و می‌تواند کلیه نیاز کاربران علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی را برآورده کند.
این گوشی رابط کاربری MotoBlur را در خود جا داده و نسخه 2.1 سیستم‌عامل اندروید روی آن نصب شده است که البته کاربران در صورت تمایل می‌توانند سیستم‌عامل آن را پس از عرضه نسخه بعدی ارتقاء دهند.
برای این گوشی صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل در قسمت زیر نمایشگر در نظر گرفته شده است که این صفحه‌کلید ثابت بوده و تایپ متن‌های طولانی با آن به سادگی صورت می‌گیرد. این گوشی هوشمند بخش لمسی کوچکی را موسوم به Backtrack در خود جا داده است که جست‌وجو در گوشی را آسان می‌کند.
برای این گوشی مرورگر اینترنتی پیشرفته با قابلیت پشتیبانی از نرم‌افزار Flash در نظر گرفته شده است و کاربران از طریق آن می‌توانند به صورت مستقیم به سرویس‌های اینترنتی گوگل از جمله جست‌وجوگر آنلاین، Maps، Gmail دسترسی داشته باشند.
این گوشی دوربین دیجیتالی 3 مگاپیکسلی را در خود جا داده و شامل میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافی محیط به هنگام برقراری تماس‌های تلفنی می‌شود. نمایشگر لمسی این گوشی به اندازه 2.8 اینچ ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد