همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زنی یک‌ سال بعد از ازدواج، شوهر خسیس را به دادگاه کشاند

زنی در حضور قاضی دادگاه مدعی شد که اجرت‌المثل یک ساله خود را از شوهرش که اصلاً به او خرجی نمی‌دهد، می‌خواهد.

 زنی 24 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی شعبه 236 این مجتمع مدعی شد که اجرت‌المثل یک ساله خود را از شوهرش می‌خواهد.

وی ادامه داد: شوهرم اصلاً به من نفقه نمی‌دهد و من هم نفقه می‌خواهم و هم اجرت‌المثل این مدت زندگی را. شوهرم کارمند دولت است و با اینکه حقوق ثابت دارد به من نفقه نداده و فقط پول اجاره خانه را می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر گاه این اجاره خانه را می‌‌دهد تا ماه بعدی منت و سرکوفت می‌زند و من از این وضع خسته شدم. او نه تنها به من خرجی نمی‌دهد بلکه هیچ‌وقت چیزی جزء خورد و خوراک تهیه نمی‌کند.

وی گفت: من نفقه و اجرت‌المثلم را می‌خواهم تا بتوانم بهتر و بدون استرس زندگی کنم؛ او بسیار خسیس است و حاضر نیست این مبالغ را بدهد.

قاضی رسیدگی کننده به این پرونده را به دلیل عدم حضور مرد به آینده موکول کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد