همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

سورپرایز هشت پا برای فوتبال دوستان :پیش بینی فینال جام جهانی

پل" هشت پای المانی که حالا به اندازه ستاره های جام جهانی در بین فوتبال دوستان چهره ای شناخته شده است، قصد دارد با سنت شکنی برنده دیدار فینال بین تیمهای هلند و اسپانیا را پیش بینی کند.

او که هر شش مسابقه المان دراین تورنمنت را درست پیش بینی کرده شرایط خوبی در بین هواداران تیم آلمان ندارد و برخی به خاطر پیش بینی بازی  با اسپانیا خواهان سرخ شدن او شده بودند!

در کنار بازی فینال ، هشت پای محبوب بازی رده بندی بین آلمان و اروگوئه را نیز پیش بینی خواهد کرد و هر دو  پیش بینی همچون گذشته به شکل مستقیم از تلویزیون المان پخش می شود .

پل گرچه در حال حاضر در اکواریوم زندگی دریایی در شهر اوبرهاوزن المان نگهداری می شود اما اصلیت این هشت پا انگلیسی است و در شهر ویموث به دنیا آمده است .فیونا اسمیت مدیر پارک زندگی دریایی ویموث اشاره می کند که پل در زمان حضورش در این شهر هرگز بازی را پیش بینی نکرده بود و شاید قصد داشته در بازی های جام جهانی توانایی هایش را نشان دهد .پل در سال 2006 به شهر اوبرهاوزن منتقل شد و در حال حاضر مهمترین شخصیت خبری شبکه تلویزیونی نه چندان پربیننده NTV المان  است و دو خبرنگار از این شبکه تمامی پیش بینی های او را که به صورت زنده پخش می شود گزارش می کنند .

در جریان بازیهای جام ملتهای 2008 اروپا این هشت پا تمامی بازی های المان در این دیدارها را پیش بینی کرد که تنها پیش بینی او برای بازی فینال نادرست بودوالمان در ان دوره از اسپانیا شکست خورد اما در جام جهانی شرایط بهتری داشته و تا اینجا صددرصد بازیهای المان را درست حدس زده است.

او برای علاقمندان شرط بندی  هم شخصیتی دوست داشتنی است چون اگر کسی با اعتقاد به خرافات و باور این هشت پا دست به پیش بینی تمام بازیهای المان بر طبق نتایج اعلام شده او زده بود می توانست پولش را 131 برابر کند !!

درطی روزهای اخیر واژه های "پل " و "پل هشت پا " و همچنین واژه "pulpo" به زبان اسپانیایی به معنای اختاپوس جزو ده واژه برتر سایت توییتر بوده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد