همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ده سوال اصلی که باید از ارائه کننده تجهیزات WIMAX پرسید

شرکت مخابراتی ممکن است به بیش از یک فناوری برای همه نیازهای شان احتیاج پیدا کنند . در این صورت آیا یک سازنده ی واحد می تواند تمامی این نیازها را برآورده کند یا این که شرکت مخابراتی باید از روش چند سازنده ای پیروی کند ؟ جواب این سوال برای شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به نیازهای آن ها دارد .


انتخاب سازنده


انتخاب سازنده تجهیزات رادیویی در ابتدا با تعیین طرح تجاری شرکت مخابراتی مشخص می شود طرحی که درآن نخست نیازمندی های شرکت مخابراتی و همچنین نوع مشتریان آن بر حسب این که خانگی یا تجاری هستند مشخص می شود. سپس شرکت مخابراتی باید خودرا با تجهیزات رادیویی موجود در بازار هماهنگ و متناسب کند.


شرکت مخابراتی ممکن است به بیش از یک فناوری برای همه نیازهای شان احتیاج پیدا کنند . در این صورت آیا یک سازنده ی واحد می تواند تمامی این نیازها را برآورده کند یا این که شرکت مخابراتی باید از روش چند سازنده ای پیروی کند ؟ جواب این سوال برای شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به نیازهای آن ها دارد .اما با همه این ها چگونگی برخورد شرکت مخابراتی با سازندگان و سئوالاتی که از آن ها می کند می تواند برتوان و قابلیت آن به عنوان فراهم آور خدمات بدون سیم اثر بسیار مهم و حیاتی بگذارد.


ده سئوال کلیدی که باید قبل از تصمیم گیری نهایی از سازنده های تجهیرات پرسید عبارتند از:



1- از چه بسامدهاو استاندارد هایی پشتیبانی می کنید؟ و مدل های تان برای ارائه خدمات به چه دسته از مشتریانی طراحی شده است ؟


2- آیا ارتقاء های جدید تان در خصوصفناوری , با فناوری فعلی سازگار خواهد بود ؟ و چگونه می توانیم از سرمایه گذاری خود به طور مناسب حفاظت کنیم؟


3- نقشه راه تان در خصوص محصولات در سه و پنج سال آینده چگونه خواهد بود ؟ قادر به ارئه چه مقدار پهنای باند نقطه –به چند- نقطه (P2MP) خواهید بود ؟


4- اندازه گیری های متریک عملکرد محصولات تان چگونه به تائید رسیده است ؟ آیا آزمایش شده اند ؟آ یا براساس استقرار واقعی هستند ؟ و آیا می توانیم با مشتریان تان در این خصوص صحبت کنیم ؟


5- وسعت و محدوده زمانی محصولات تان چگونه است ؟ چه مدتی است که دراین زمینه فعالیت می کنید ؟ چه تعداد مشتری در سراسر دنیا دارید و کجاها هستند ؟


6- زمان لازم برای ارسال تجهیزات چه مدت خواهد بود و آیا ارسال محموله ها را ضمانت می کنید؟ و در هر بار ارسال ،چه حجمی از تجهیزات را می توانیم دریافت کنیم ؟


7- آیا توانایی و تجربه ارائه راه حل به شرکت های مخابراتی از نوع ما را دارید ؟مشتریان عمده تان که از نظر اندازه و نوع فعالیت شبیه ما هستند کدام ها هستند ؟


8- رقیبان عمده تان چه کسانی هستند و چرا ؟ نقطه قوت و ضعف تان در برابر آن ها شامل چه مواردی است ؟


9- آیا قادر به ارائه خدمات حرفه ای و یا یکپارچه سازی هستید و یا در این موارد شرکایی دارید که بتوانند چنین کارهایی را انجام دهند ؟


10- ضمانت تان ا به چه شکلی است ؟ و آیا دارای پشتیبانی فنی هستید که در مواقع وجود مشکلات فنی بتواند ما را پشتیبانی کند؟ بزرگ ترین مشکل و نقص محصولات رادیویی تان چیست ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد