همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

قطع پخش زنده تلویزیونی در کره شمالی

اطرافیان رهبر کره شمالی در اواسط مسابقه تیم ملی این کشور با پرتغال دستور به قطع پخش زنده این مسابقه از تلویزیون کره شمالی دادند.

به گزارش خبرآنلاین بعد از اینکه پرتغال در نیمه‌های راه جشنواره گلش مقابل کره شمالی، برای چهارمین بار دروازه این تیم را باز کرد، ناگهان تلویزیون کره شمالی که برای اولین بار در تاریخ فوتبالی را به صورت زنده برای شهروندانش پخش می‌کرد، تصاویر را قطع کرد تا گل و بلبل‌های کره‌ای با موسیقی شرق آسیا به فاصله تنها چند ثانیه جایگزین صحنه شادی کریس رونالدو و دار و دسته‌اش شوند.

قطعا تا به حال چیزی به این عجیبی نشنیده بودید. جدای از اینکه چقدر حضور نماینده یک دیکتاتوری در جام جهانی عجیب به نظر می‌رسد، این مساله که مگر می‌شود نماینده کشوری به جام جهانی صعود کند و دیدار اول تیمش مقابل بزرگترین تیم فوتبال تاریخ، برزیل از تلویزیون پخش نشود، خودش داستان حیرت‌آور دیگری است.

با صد منت بازی پرتغال برای آنها پخش می‌شود اما وقتی گل چهارم را دریافت می‌کنند، از بالا دستور می‌رسد: «پخش بازی را متوقف کنید.» با این روند احتمالا وقتی کاروان تیم ملی کره شمالی به وطنش باز می‌گردد بازیکنان تیم به خوردن شلاق محکوم خواهند شد. جالب است بدانید گفته می‌شود دستور قطع بازی از تلویزیون از مرکز اصلی دیکتاتوری و اطرافیان شخص رهبر کره شمالی به مسئولان تلویزیون این کشور رسیده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد