همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

حمله روباه به دو نوزاد 9 ماهه در لندن

یک روباه با ورود به خانه‌ای در شرق لندن دو نوزاد دوقلو را به شدت زخمی کرد.

لولا و ایزابلا کوپاریس 9 ماهه در حالی که در گهواره‌های خود خواب بودند در حوالی ساعت 10 شب مورد حمله یک روباه قرار گرفتند. این روباه به ظاهر از در ورودی خانه که به دلیل گرما آن را باز گذاشته بودند وارد خانه شده و با بالا رفتن از پله‌ها وارد اتاق دوقلوها شده است. این در حالی بوده که نیک و پائولین پدر و مادر آنها در طبقه پایین مشغول تماشای تلویزیون بوده اند. در این میان ماکس پسر چهار ساله این خانواده که در طبقه بالا خواب بوده هیچ آسیبی ندیده است. لولا و ایزابلا به بیمارستان رویال لندن منتقل شده‌اند.هر چند این دو نوزاد آسیب‌های جدی دیده‌اند اما به گفته پزشکان وضعیت آنها در حال حاضر پایدار شده است. هر دو نوزاد از ناحیه دست دچار آسیب‌های جدی شده‌اند و یکی از نوزادان هم از ناحیه صورت و چشم آسیب دیده است.

یکی از آنها تحت عمل جراحی قرار گرفته است. پس از حمله این روباه در حیاط خانه خانواده کوپاریس و خانه‌های اطراف چند تله توسط مسئولان محیط زیست لندن نصب شد که در نهایت این روباه در یکی از تله‌ها گرفتار شد. این روباه مهاجم در نهایت کشته شد. تله‌ها قرار است برای چند روز در این منطقه بمانند.حمله روباه به خانه‌ها در لندن چندین بار اتفاق افتاده است. در سال 2002 هم روباه به یک کودک 14 ماهه حمله کرد. این کودک در حالی که در تختخواب خود خواب بود توسط روباه مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه سر دچار جراحت‌های جدی شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
خریدراحت سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 09:11 http://mediaplayer.iranblog.com/?mode=pages

سلام اگه دوست داری یه فروشگاه مثل ما داشته باشی و از محصولات اون دیدن کنی حتما به ما سربزن
[گل][خداحافظ]

site01 پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 18:57 http://www.site01.orq.ir

۶۵۰۶۵۱۶۷بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.orq.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد