همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

افزایش استقبال از جراحی بینی در بین زنان عراقی

 بعد از پایان جنگ عراق ، تعداد علاقه مندان به جراحی های زیبایی در بین مردم این کشور رشد قابل توجهی داشته است.

بعد از گذشت چند سال از جنگ عراق، بسیاری از جراحان تجربه و مهارت قابل توجهی در انجام جراحی‌های ترمیمی و زیبایی به دست آورده اند. چرا که هزاران نفر از مردم این کشور بر اثر اصابت گلوله و انفجار بمب‌ها در طی دوران جنگ دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که علاوه بر نیاز به درمان باید برای بهبود وضع ظاهری جراحات حاصل از این آسیب‌ها نیز مورد درمان قرار می گرفتند.
اما بعد از فروکش کردن خشونت در این کشور، تقاضا برای اعمال جراحی زیبایی خصوصا جراحی بینی رشد بسیار زیادی داشته است.
کلینیک دکتر عباس السین در حوه شهر منصور هر روز شاهد استقبال تعداد زیادی از بیمارانی است که به امید بهتر شدن چهره ظاهری و احتمال زندگی خود به آن مراجعه می‌کنند.
دکتر سین معتقد است که تعداد مراجعات بیماران برای جراحی‌های زیبایی در طول یک سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش داشته است.
یکی از محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی در این کشور در حال حاضر رینوپلاستی یا تغییر شکل بینی است.
دکتر سین در این باره گفت: در حال حاضر من در هر هفته 50 عمل زیبایی انجام می‌دهم، اما با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس این تعداد رشد بسیار زیادی خواهد داشت.
در حال حاضر کلینیک او پر از بیماران مختلف شامل مرد و زن و پیر و جوان است. بعضی از این بیماران به دلیل جراحات ناشی از جنگ مراجعه کرده اند، اما تعداد بیش‌تری برای بهتر کردن ظاهر خود به این کلینیک آمده اند.
سارا محمد 24 ساله یکی از صدها زن جوانی است که برای عمل بینی خود به مطب دکتر سین مراجعه کرده است. البته او ماه گذشته بینی خود را عمل کرده و در حال حاضر فقط برای معاینه به مطب پزشک آمده است.
او در این باره می‌گوید: من از این که ظاهرم بهتر شده است خوشحالم و احساس بهتری دارم. اکنون هر بار که من در آینه می‌نگرم احساس رضایت می‌کنم. سارا زمانی که کودک بود بینی خود را شکست و به همین دلیل باید تا 18 سالگی صبر می‌کرد تا می‌توانست این جراحی را انجام دهد.
اما بسیاری از زنانی که به این کلینیک مراجعه می‌کنند اشکال خیلی مهم و قابل توجهی در بینی آن‌ها وجود ندارد. خصوصا دختران و نوجوانان که بیش‌تر برای شبیه کردن ظاهر خود به بازیگران فیلم‌ها و تصاویر روی مجلات به این کلینیک مراجعه می کنند.
بسیاری از دختران فکر می‌کنند در صورتی که بینی خود را جراحی کنند، ظاهر زیباتری پیدا کرده و به این ترتیب زودتر ازدواج خواهند کرد.
دکتر سین چند فاکتور را در افزایش تعداد جراحی‌های زیبایی موثر می‌داند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش امنیت در کشور و بهبود تدریجی اوضاع اقتصادی اشاره کرد.
علاوه بر آن روزنامه‌ها ، مجلات و شبکه‌های تلویزیونی باعث افزایش اطلاعات در بین مردم در مورد این جراحی‌ها شده است. این جراحی در حال حاضر نزدیک به نیم ساعت زمان می‌برد و زمان بهبودی پس از جراحی نیز تقریبا 10 روز است.
یک عمل جراحی معمولی شامل انحراف بینی یا صاف کردن غضروف بینی و زیباسازی‌های ظاهری نزدیک به 700 دلار در این کشور هزینه دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 17:28 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد