همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

حمله به جهیزیه 20 میلیونی زن

حمله به جهیزیه 20 میلیونی زن
زنی در حضور قاضی دادگاه مدعی شد که شوهرش همه 20 میلیون جهیزیه او را از روی عصبانیت، از بین برده و شکسته است. ‌

زنی 28 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی در حضور قاضی شعبه 254 این مجتمع مدعی شد که شوهرش وقتی عصبانی می‌شود همه وسایل خانه او را می‌شکند. وی ادامه داد: من از دست شوهرم دیگر جهیزیه‌ای ندارم و از وضع عصبی بودن شوهرم عاصی شده و به ‌ستوه آمده‌ام. مرد 30 ساله که در دادگاه حضور داشت، گفت: من هم از این وضع که همسرم به حرفم گوش ندهد خسته شده‌ام و عصبانیت خودم را روی وسایل خانه خالی می‌کنم تا آسیبی به همسرم نرسانم.

وی بیان کرد: من گاهی بر اثر عصبانیت ناسزا به همسرم می‌گویم ولی تا به حال دستم را رویش بلند نکرده‌ام و او از من کتک نخورده است. زن در حضور قاضی تصریح کرد: من از شوهرم طلاق می‌خواهم. دیگر تحمل شکسته شدن وسایل خانه‌ام را ندارم و زندگی ما پر از سر و صداست.

وی گفت: فیلم جهیزیه مرا که ببینید نزدیک به 20 میلیون بوده ولی حالا یک میلیون آن هم باقی نمانده است و شوهرم همه آن را یا سوزانده یا شکسته است.

مرد در حضور قاضی بیان کرد: من حاضرم 2 برابر این جهیزیه را برای همسرم بخرم ولی او را طلاق نمی‌دهم و زندگی‌ام را متلاشی نمی‌کنم. قاضی رسیدگی کننده به این پرونده، با وساطت بار دیگر زن و مرد را به زندگی دوباره و مصالحه دعوت کرد. همچنین مرد را محکوم به پرداخت جهیزیه از روی سیاهه موجود کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 11:41 http://www.ClebFa.BlogSky.Com

مصطفی کردزنگنه

سلام
وب خوبی داری مطالبش خیلی جالب و بدرد بخور بود
فقط مشکلش اینه که خیلی در میاد بالا و سنگینه
به هر حال:
اگه میشه می خواستم باهات تبادل لینک کنم وبلاگم همیشه آپدیته بیا تو وبلاگم اگه خوشت اومد بگو تا باهات تبادل لینک کنم اگه خواستی منو لینک کنی ::

عنوان: اخبار هنرمندان دنیا
آدرس سایت : http://www.Clebfa.BlogSky.Com
Page Rank : 2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد