همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

در سایت رسمی فارسی1 در پاسخ به سوال مالک فارسی1 کیست نوشته:

در سایت رسمی فارسی1 در پاسخ به سوال مالک فارسی1 کیست نوشته:شبکه فارسی 1، توسط کمپانی پخش خاورمیانه (Broadcast Middle East) اداره می شود. این کمپانی نتیجه همکاری شرکت های نیوز کورپوریشن و گروه موبی است. مجموع دارایی های سرمایه ای کمپانی نیوزکورپوریشن تا تاریخ 30 سپتامبر 2009 چیزی معادل 55 میلیارد دلار آمریکا و مجموع درآمد سالیانه آن تقریبا 30 میلیارد دلار گزارش شده است. نیوز کورپوریشن یک کمپانی با خدمات و محصولات متنوع در صنعت رسانه ای است که در هشت بخش این صنعت شامل: فیلم و سرگرمی، تلویزیون، برنامه ریزی شبکه کابلی، تلویزیون های ماهواری پخش مستقیم، خدمات بازاریابی یکپارچه (همبسته)، روزنامه، خدمات اطلاع رسانی و نشر کتاب فعالیت دارد. بخش عمده فعالیت های این شرکت در آمریکا، قاره اروپا، انگیس، استرالیا، آسیا و آمریکای لاتین، انجام می شود.


گروه موبی نیز سازمان فعالی است که اصلی ترین فعالیت های ابتکاری آن در رشد صنعت رسانه و سرگرمی های افغانستان متمرکز شده است. گروه موبی شبکه های تلویزیونی، رادیویی و سرگرمی های پیشرو و مطرح را در افغانستان راه اندازی کرده است که منجر به تولید سریال های محلی جذاب و پربیننده ای گردیده که جان دوباره ای به هنر افعانستان بخشیده است. شبکه افغان استار، شبکه مورد توجه افراد با ذوق و استعداد (a talent quest)، توانسته با جذب خانواده های افعانی برای تماشای برنامه هایش، آنها را گرد فرهنگ و هنر قدیمی افغان که آمیزه ای از عشق، موسیقی و ترانه است، جمع کند. گروه موبی با بهره گیری از مهارت هایش، سعی دارد صنایع رسانه ای یکپارچه دنیا را برای توسعه ملت ها به کار گیرد.


منبع : farsi1.tv

نظرات 2 + ارسال نظر
Milad.M چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 23:18 http://www.risheh.mihanblog.com

سایتت قشنگه چون قالبت قالب منه-بیا بلاگ منم ببین اگه خوشت اومد نظر بده.منم مثل تو عاشق فارسی1 ام به نظر من یه ایرانه-یه فارسی1

برام ایمیل بزن

ناشناس شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 13:48

به قول ازگه که در فیلم ارزوی عروسک پارچهای بازی میکند و میگوید واقعا مسخرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد