همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

معاوضه مهریه هزار سکه‌ای با یک ساعت مچی

معاوضه مهریه هزار سکه‌ای با یک ساعت مچی
 
فارس: زن جوان در دادگاه خانواده، یک هزار سکه طلا مهریه خود را در مقابل به دست آوردن ساعت مچی مورد علاقه‌اش بخشید.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن 27 ساله در حضور قاضی شعبه 240 این مجتمع مدعی شد که مهریه هزار سکه‌ای خود را در مقابل ساعت طلای شوهرش که از پدرش به ارث رسیده است، می‌بخشد.

وی ادامه داد: من مهریه‌ام را
مطالبه کرده‌ام ولی می‌دانم شوهرم توانایی پرداخت آن را ندارد و تنها موضوعی که باعث می‌شود من این ساعت را به دست بیاورم، همین درخواست مهریه است.

مرد 32 ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من نمی‌توانم ارثیه و هدیه پدر فوت شده‌ام را به همسرم بدهم. این ساعت برای من سرشار از خوشبختی و شانس بوده است و حالا اگر او را به همسرم بدهم، شانس از من دور می‌شود.

وی ادامه داد: اگر همسرم ساعت طلای مرا بخواهد، من او را طلاق می‌دهم؛ مهریه‌اش را نمی‌توانم نقدا پرداخت کنم ولی حاضر هستم به زندان بیافتم تا ساعت را از دست ندهم.

زن در حضور قاضی تصریح کرد: با تمام وجود و به هر قیمتی، ساعت طلای شوهرم را می‌خواهم و مهریه‌ام را هم برای به‌دست آوردن آن می‌بخشم.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: تنها خواسته من این است که شوهرم این ساعت را به من بدهد و قصد آزار او یا مهریه گرفتن ندارم و شوهرم باید با این موضوع کنار آمده و ساعتش را به من بدهد.

مرد جوان در نهایت تسلیم خواسته همسرش شد و خطاب به قاضی دادگاه گفت: با این موضوع کنار می‌آیم ولی دیگر مهریه و نفقه به او نمی‌دهم و باید این موضوع را همسرم قبول کند.

زن جوان هم با شروط شوهرش موافقت کرد و گفت: من فقط ساعت‌ مچی طلای همسرم را می‌خواهم و مهریه خود را بخشیده و نفقه نمی‌خواهم.

قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده، بعد از شنیدن اظهارات این زوج، مرد جوان را محکوم به دادن ساعت مچی طلای ارث پدرش، به همسرش کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
site01 سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 15:42 http://site01.net.tc

۶۵۰۴۹۸۷گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://site01.net.tc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد