همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نفرت از طرف مقابل؛ علت اصلی حمایت رای دهندگان آمریکایی از ترامپ یا کلینتون


انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا ممکن است به یکی از بزرگترین رقابت ها در جهان بین افراد غیر محبوب تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، بر اساس نظرسنجی رویترز - ایپسوس که روز پنجشنبه منتشر شد، تقریبا نیمی از رای دهندگان آمریکایی که از هیلاری کلینتون دموکرات یا دونالد ترامپ جمهوریخواه در تلاش آنها برای ورود به کاخ سفید، حمایت می کنند، عمدتا هدفشان این است که صرفا مانع از پیروزی طرف مقابل شوند.

لری ساباتو رئیس مرکز سیاست دانشگاه ویرجینیا گفت این نتایج منعکس کننده اختلاف نظر عمیق در آمریکاست؛ جایی که مردم به طور فزاینده ای از حزب مقابل بیمناک و نگران هستند، احساسی که با رو در رو قرار گرفتن احتمالی ترامپ و هیلاری کلینتون شدت می یابد  ادامه مطلب ...

غذا خوردن جالب مارمولک دوسر + تصاویر

در اینجا تصاویر بی‌نظیری را مشاهده می‌کنید که مارمولک دو سر، همزمان با هر دو دهانش غذا می‌خورد. این جانور، دو مارمولک به هم چسبیده است که برای سرگرمی در کاسه‌ای گذاشته شده‌است.
 
ادامه مطلب ...

مغز این مرد زنده زنده خورده می‌شود + عکس(+16)


به تازگی فردی اهل آمریکای جنوبی به پزشک مراجعه کرده که دچار مشکلاتی شده‌است. پس از بررسی پزشک مشخص شد، این فرد به بیماری‌ای دچار است که در آن کرم‌هایی از مغز تغذیه می‌کنند.

 
ادامه مطلب ...

دروغ بزرگی به نام حراج!/پشت پرده تخفیف‌های کذایی منافع کیست؟+تصاویر

قیمت گذاری بر روی اقلام و محصولات مصرفی یکی از مولفه های اساسی در ثبات بازار،حمایت از مصرف کننده،ایجاد نظم در حوزه عرضه و تقاضا و جلوگیری از بروز تخلف های احتمالی در بازار مصرف محسوب می شود.
 
ادامه مطلب ...

لباس عجیبی که دوباره سوشا را سوژه کرد/ بخش فرهنگی پرسپولیس کجاست؟ +عکس

بخش فرهنگی باشگاه پرسپولیس با وجود هنجار شکنی‌های دروازه‌بان تیمش همچنان این موارد را نمی‌بیند تا تفاوت یک باشگاه حرفه‌ای با باشگاه‌های غیرحرفه‌ای را نشان دهد.
 
ادامه مطلب ...

رونمایی از دومین الماس بزرگ جهان/عکس

در یک حراجی در امریکا از الماسی هزار و 109 قیراطی رونمایی شده است.

 این حراج که شرکت ساتبیز، از بزرگترین شرکت‌های حراجی در زمینه آثار هنری و جواهرات آن را برگزار کرده است، در منهتنِ نیویورک برپا شده است.  ادامه مطلب ...