همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عکسی از رضا قوچان نژاد، همسرش و خواهر همسرش که بازیگر سینماست

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینما ازدواج کرد.

تصاویری از روش عجیب آبیاری در یزد

یکی از باغ رستوران‌های یزد برای آبیاری درختان و گلهای خود از روش مه پاش بهره می‌برد. به گفته یکی از کارکنان این باغ رستوران با وجود آنکه هزینه این روش آبیاری نسبت به روش‌های دیگر بیشتر است اما برای تعدیل دمای فضای این باغ رستوران و آبیاری درختان و گیاهان در این محوطه از روش آبیاری مه پاش استفاده می‌شود.


  ادامه مطلب ...

پادشاهی با بیش از ۱۰۰ همسر + عکس

طبق سنتی که برای پادشاهان در کامرون وجود دارد زمانی که یک پادشاه یا در زبان محلی "فون" فوت می‌کند جانشین او همسرانش را به ارث می‌برد و سپس با ملکه ازدواج می‌کند.

به گزارش ایلنا،  شاهزاده "نیکسون" از سلسله "بافوت"‌ها اشاره می‌کند که این زنان پادشاه هستند که در پشت پرده و در همراهی با او سبب می‌شوند تا پادشاه نقش واقعی خود را پیدا کند. او در این باره می‌کند:"ملکه نقش مهمی در زندگی یک پادشاه دارد."

پادشاهی با بیش از ۱۰۰ همسر + عکس

ملکه "کنستانس" همسر سوم پادشاه "امبوبی" نیز می‌گوید که پشت سر هر مرد موفق قطعا یک سرسخت حضور دارد. او در ادامه می‌افزاید:"طبق سنت ما زمانی که شما پادشاه هستید همسران بزرگتر به آموزش پادشاه بعدی می‌پردازند."

توضیح علمی در مورد مثلث برمودا

مثلث برمودا بین پورتوریکو و میامی قرار دارد و در مورد آن تصورات و خیال‌پردازی‌های بسیاری صورت گرفته که در فیلم‌ها، مقالات و موسیقی نیز به نمایش گذاشته شده است، اما در حال حاضر گروه تحقیق محققان نروژی جوابی برای عملکرد این منطقه گرمسیری در اقیانوس یافته‌اند. 

ادامه مطلب ...