همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

10 سردرد خطرناک!


برخی سردردها اختصاصی‌تر بوده و با علامت دیگری همراه نیستند. در این سردردها بر خلاف تصور بسیاری از افراد،  مغز عامل ایجاد سردرد نیست، بلکه سردرد از بد عمل کردن عضلات، عروق خونی و اعصاب ناشی می‌شود؛ برای مثال گشاد شدن شریان ها و یا انقباض بیش از حد عضلات می‌تواند عصب های خاص و حساسی در مغز را تحریک کند و در نتیجه سردرد به وجود آورد.

هورمون هایی مانند استروژن می‌توانند باعث بدتر شدن سردرد شوند. از آن جایی که خانم ها طی عادات ماهیانه متحمل نوسانات هورمونی در بدن می‌شوند، احتمال بروز سردرد متوسط تا شدید در خانم ها دو برابر آقایان است. همچنین خانم ها بیشتر از آقایان به انواع خاص سردرد مانند میگرن دچار می‌شوند.  ادامه مطلب ...

سوژه شدن طراحی های لباس خانم بازیگر ایرانی! + تصاویر

بهاره افشاری با انتشار عکس و متن زیر درمورد طراحی های لباسش توضیح داد:

سلام فرشته ها ، ممنونم از محبت همگی شما، خیلی از شما عزیزان در خصوص طراحی لباسهام سوال کرده بودید، اخیراً متوجه شدم که برخی از مزون هاوکمپانى ها متاسفانه تبلیغاتی رو مبنی بر اینکه برای بنده لباس طراحی میکنند یا با برعکس من به عنوان طراح با آنها همکاری دارم در فضای مجازی و حقیقی به دروغ منتشر کردند،  

ادامه مطلب ...

بازی خواننده پاپ ایران در سریال پرطرفدار آمریکایی + عکس

محمد یاوری گفت: چند روز پیش خبر قطعی شدن حضورم را در سریال «خاطرات یک خون آشام» شنیدم. قرارداد هم بستم و از یک ماه و نیم دیگر فیلمبرداری در آریزونا آغاز خواهد شد. البته من ۱۱ خرداد می‌روم. بخشی از فیلمنامه را خواندم و هنوز فیلمنامه کامل را مطالعه نکرده‌ام.

خواننده آلبوم‌های «گریه نکن» و «نگرانتم» توضیح داد: درباره نقشی که در این سریال بازی می‌کنم، باید بگویم نقش جوانی به نام «جیسون» است که وارد دار و دسته آنها می‌شود.من از نظر زبان انگلیسی هم مشکلی ندارم و با زبانشان آشنا هستم. 

ادامه مطلب ...

نفس‌گیرترین عکس دریایی سال 2015

گذر یک لنج کوچک در اقیانوس پهناور و البته حضور میهمانی ناخوانده!

درخواست کمک پسر «ملک عبدالله» از ایران


انتخاب: روزنامه «البناء» لبنان نوشت: منابع ویژه در داخل حاکمیت عربستان سعودی اطلاع دادند که متعب بن عبدالله آل سعود، وزیر گارد ملی، نماینده ای را به جمهوری اسلامی ایران فرستاده و از آن درخواست کرده بود تا برای پایان دادن به گستاخی و بی پروایی محمد بن سلمان (جانشین ولیعهد) و محمد بن نایف (ولیعهد) کمک کند. این دو فرد یک شبه در یک کودتای سفید و پس از بالاگرفتن اختلاف های داخلی در داخل خاندان آل سعود، حکومت را به دست گرفتند.

شاهزاده متعب بن عبدالله وزیر گارد ملی با اعزام نیروهای گارد ملی به مرزهای یمن برای استقرار و مشارکت در حمله به خاک یمن مخالفت کرده است.
  ادامه مطلب ...

برای اولین بار در ایران، درهای ورزشگاه به‌روی زنان در قم باز شد! |تصویر|


برای اولین بار در ایران در بازی صبای قم- نساجی مازندران درهای‌ ورزشگاه حیدریان قم به روی زنان باز شد.

تصویری از این حضور را مصطفی معراجی ثبت کرده و بسیاری از سایت‌های خبری آن را منتشر کرده‌اند.

زنان ورزشگاه

عکسی تعجب برانگیز از مذاکرات هسته‌ای وین

اخیرا عکسی از مذاکرات هسته ای میان ایران و شش قدرت جهانی منتشر شده است که تعجب بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

در تازه ترین دور مذاکرات هسته ای ایران و شش قدرت جهانی، تیم ایرانی به سرپرستی عراقچی با هلگا اشمید و تیم همراه وی نیویورک مشغول مذاکره هستند.اما در یکی از تصاویر منتشر شده از دور قبلی مذاکرات در شهر وین مذاکره کنندگان در اتاقی مشغول مذاکره هستند که دیوارهای آن قدیمی و بخشی از آن ها مخروبه هستند.

این تصاویر تعجب بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/c05361fb6b466acb81aeec6fdab6ac17_L.jpg?t=-62169984000