همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تصویری قدیمی از حرم حضرت معصومه(1313) |عکس|

حضرت، معصومه (س) دختر گرامی امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر (ع) است. مادر مکرمه ایشان حضرت نجمه خاتون (س) است. ولادت آن حضرت در روز اول ذیقعده سال ١٧٣ هجری قمری در مدینه منوره واقع شده است.

آشنایی با قوانین عجیب و غریب رانندگی در جهان!


همشهری: به طور کلی بسیاری از قوانین راهنمایی و رانندگی در اکثر کشورهای جهان یکسان است، اما برخی قوانین بنابر نیاز کشور یا منطقه‌ای نسبتا خاص می‌َود.   ادامه مطلب ...

۱۵عکس تعجب برانگیز از حمل غیر متعارف!


شبکه خبر : حمل اشیا و لوازم مورد نیاز انسان یا حمل ونقل افراد اغلب با روشهای متعارف و به صورت استاندارد صورت می گیرد اما دیدن این تصاویر که درآنها حمل و نقل به صورت خنده دار صورت می گیرد خالی از لطف نیست.

تصاویری تعجب برانگیز  

ادامه مطلب ...

جدال عقاب کمیاب با سگ ها + عکس

خبرگزاری ایرنا: یک شهروند دوست دار محیط زیست به سختی توانست عقابی کمیاب را از چنگال سگ های روستایی در مشگین شهر نجات داده و تحویل اداره حفاظ محیط زیست دهد.
  
ادامه مطلب ...

عکس های رتوش نشده بیانسه!

این که بدانیم حتی بیانسه هم بدون رتوش این شکلی می شود شاید خیال خیلی از خانم ها را راحت کند.

زمانی که روز چهارشنبه گذشته یکی از سایت های هوادار بیانسه 224 عکس رتوش نشده از او را منتشر کرد، جنجال شدیدی در دنیای مجازی به راه انداخت.   ادامه مطلب ...

رستورانی پوشیده شده با پول + عکس


وقتی وارد رستوران می شویم بیشتر چشممان به تابلوی قیمت و البته تبلیغات مختلفی می خورد که به دیوارها چسبیده شده اند و غذاهای گوناگون را به شما نشان می دهند ولی در رستوران نمکی آلاسکا قضیه طور دیگری است.

سال هاست که گردشگران وقتی از آلاسکا عبور می کنند حتما سری هم به رستوران «نمکی» می زنند که دکوراسیون عجیب و غریبی در آن دیده می شود که مشتریان در طول چند دهه آن را به وجود آورده اند.

در این رستوران جمع و جور همه دیوارها با پول و اسکناس های مختلف پوشیده شده است و بر روی همه این اسکناس ها نیز نوشته ای دیده می شود که مردم یادداشت کرده و سپس به دیوار چسبانده اند.

 

ادامه مطلب ...

قدیمی ترین دختران دوقلوی جهان + عکس

این خواهران دوست در زمان جنگ جهانی اول زندگی می کردند و در حال حاضر به عنوان قدیمی ترین دوقلوها در جهان زندگی می کنند.

آنها در روستای خود در سال 1911 متولد شدند. آنها به خوبی از یکدیگر مراقب کرده اند تا به الان و همه جا با هم و در کنار هم بوده و هستند و علاقه زیادی به یکدیگر دارند.

 

ادامه مطلب ...

دعوا و مشت‌زنی نمایندگان پارلمان ترکیه! +تصاویر

به‌گزارش آنا به‌نقل از خبرگزاری «آناتولی»، پارلمان ترکیه بار دیگر صحنه هرج و مرجی شدید شد و نمایندگان مخالف و موافق قانونی که اختیارات پلیس را برای برخورد با معترضان افزایش خواهد داد، با مشت به جان یکدیگر افتادند.

روز سه‌شنبه نیز در جریان درگیری نمایندگان پنج قانونگذار زخمی شده بودند که سر دو نفر از این افراد دچار شکستگی شد.

احزاب مخالف که به شدت نسبت به طرحی که به وسیله دولت ارائه شده است معترض هستند، اوایل هفته جاری وعده دادند که بررسی پیش‌نویس این قانون را با استفاده از تاکتیک‌هایی چون ارائه طرح‌های متعدد درباره موضوعات نامربوط به تأخیر خواهند انداخت. 

ادامه مطلب ...