همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ماجرای یک دوپینگ و یک دنیا امید واهی


کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی اعتراض ایران درباره‌ی تغییر نتیجه بازی تیم‌های ملی ایران و عراق را به خاطر دوپینگی بودن یکی از بازیکنان حریف رد کرد که این تصمیم شاید از ابتدا هم قابل پیش‌بینی بود و تنها ابهام آن شاید رفتار مسوولان فدراسیون فوتبال ایران بود که با علم به این موضوع و نتایج آن، علاوه بر اینکه امیدی واهی در دل مردم ایجاد کردند، یاس و ناکامی جدیدی را به جامعه تزریق کردند که این یاس در نتیجه مدیریت ضعیف و شاید هم بِی‌تدبیری برخی افراد دست اندرکار بوده است.

 

   ادامه مطلب ...

مردی که مرگ پادشاه را پنهان کرد + عکس


شبکه خبر: ماجرای بیماری و بستری شدن عبدالله بن عبدالعزیز، بدون انتشار تصویری از او، به قدری طول کشید که هنگام اعلام خبر مرگش، حتی مخاطبان عادی نیز، با پذیرفتن اینکه پادشاه زودتر از اینها مرده و انتشار خبر، با تاخیر چند روزه و به عمد به بامداد جمعه موکول شده، مشکلی نداشتند و حتی برخی از اعضای خاندان حکومتی، در صفحات تویتر خود، خالد التویجری، رئیس دفتر پادشاه را متهم به این کار کردند.

 
ادامه مطلب ...

رئیس دفتر ملک عبدالله بازداشت شد+ عکس


وبلاگ نویس مشهور عربستانی که اطلاعات دقیقی از داخل خاندان آل سعود دارد، از بازداشت «خالد التویجری» رئیس دفتر عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه سابق عربستان خبر داد.

وبلاگ نویس عربستانی مشهور به «مجتهد» فاش کرد که خالد التویجری که تلاش کرد از عربستان خارج شود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

التویجری فرد با نفوذ در دربار پادشاه سابق عربستان و از جمله حامیان متعب بن عبدالله بود.

مجتهد از بیعت کردن «متعب بن عبدالله» فرزند پسر پادشاه قبلی با «محمد بن نایف «جانشین ولیعهد عربستان خبر داد و درباره واقعی بودن این بیعت ابراز تردید کرد.

مجتهد پیش بینی کرد چند وزیر و مقام عربستانی در هفته‌های آینده تغییر کند.
 

ادامه مطلب ...

زنی که داعش می خواهد با اسیر ژاپنی مبادله کند +عکس


گروه تروریستی داعش پس از انتشار خبر اعدام یکی از گروگانهای ژاپنی، آزادی یک زن را در مقابل گروگان دیگر خواستار شد. نام «ساجده الریشاوی» با مطرح کردن پرونده او از سوی داعش برای مبادله با گروگان ژاپنی، بار دیگر بر سر زبانها افتاد.

به گزارش العالم، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که یکی از گروگانهای ژاپنی را اعدام کرده است و برای آزادی گروگان دیگر، ساجده الریشاوی باید آزاد شود.

زنی که داعش می خواهد با اسیر ژاپنی مبادله کند (+عکس)

 

ادامه مطلب ...

نفری که در جشن عراقی ها بعد از بُردن ایران کشته شدند (+عکس)


عراقی ها در واکنش به کشته شدن 2 نفر در تیراندازی و تیرهوایی جشن و شادی بعد از مسابقه فوتبال با ایران، کمپینی علیه این رفتارها ایجاد کرده اند.

 پس از مسابقه فوتبال پرگل، دیدنی و هیجانی ایران و عراق و پیروزی تیم عراقی در ضربات پنالتی، مردم در شهرهای مختلف عراق به خیابان ها ریختند و به نشانه شادی شماری از افراد تیراندازی هوایی کردند. در این تیراندازی ها 2 نفر کشته و بیش از 80 نفر زخمی شدند.
  ادامه مطلب ...

احمدی‌نژاد به خاطر محکومیت معاون اولش بیانیه داد/ ربطی به دولت من ندارد!


متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم و بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید. گرچه ملت بزرگ ایران هوشیارانه تمام حوادث را زیر نظر دارد و به خوبی و درستی قضاوت خواهد کرد لیکن جهت روشن شدن حوادث نکاتی را به استحضار ملت شریف می‌رساند:

1 - در نحوه رسیدگی به این موضوع تاملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی‌دانیم.

2 - تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح مربوط به سال 86 و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.
 

ادامه مطلب ...

بیشترین رفاه را کدام شهر جهان دارد؟


تابناک: در یکی از جدیدترین گزارش‌ های سازمان ملل متحد، پایتخت اتریش در جایگاه‌ برتر رفاه قرار گرفت و در رده‌بندی‌های بعدی شهرهای نیویورک، تورنتو و لندن قرار دارند.

 
سازمان ملل متحد سطح رفاه را در شهرهای جهان مورد بررسی قرار داده و آخرین نتایج در یک گزارش  ارایه شده است. در رأس فهرست که مجموعا ٦٩ شهر بزرگ را دربر می‌گیرد، شهر وین قبل از شهرهای نیویورک، تورنتو، لندن، استکهلم، هلسینکی، دوبلین، اسلو، پاریس و توکیو قرار گرفته. جالب توجه این است که شهر وین از دو دید بهره‌وری و زیرساخت کاملا در رأس قرار دارد.
  ادامه مطلب ...