همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ماجرای اعتراض جالب توجه مسافران ایران ایر به تأخیر طولانی در پرواز‌


کافی است چند دقیقه دیرتر از موعد مقرر به فرودگاه برسید تا با جملاتی از این دست که «کانتر بسته شده و کسی نیست تیکت صادر کند»، «گیت بسته شده و وسیله‌ای برای انتقالتان به پرواز نیست»، «درهای هواپیما بسته شده» و... مواجه شوید که به نظر منطقی هم می‌رسند؛ اما وای از زمانی که شما بموقع رسیده باشید و خبری از پرواز نباشد!

 
به گزارش تابناک، پس از آنکه چند پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر (مانند پرواز تهران ـ بوشهر و پرواز تهران ـ مشهد) بعد از چندین ساعت تأخیر، لغو شد و سرگردانی مسافران را در فرودگاه رقم زد، تأخیر طولانی در یکی از پروازهای ورودی این شرکت به کشورمان، کاری کرد که اتفاقی کم سابقه به وقوع بپیوندد.  ادامه مطلب ...

تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید +تصاویر


زمانی که به کشوری جدید وارد می شویم، نظم و آراستگی محیط اطراف به طور چشمگیری جلب توجه می‌کند و جاده‌های کثیف و هوای آلوده ایجاد تنش می‌کند و حس بدی به گردشگران می‌دهد چرا که هیچ کسی دوست ندارد به کشوری سفر کند که کثیف و آلوده است.  ادامه مطلب ...

مرتضی احمدی درگذشت


مرتضی احمدی درگذشت
 
ایسنا: این هنرمند پیشکسوت از سه سال پیش دلیل مشکلات ریوی تحت درمان قرار داشت تا اینکه در روز پایانی پاییز 93 از دنیا رفت.
 
 ناشر آلبوم‌های مرتضی احمدی درباره درگذشت این هنرمند گفت: این هنرمند پیشکسوت یک ساعت پیش 30 آذرماه در منزلش درگذشت.
 
مرتضی احمدی متولد 1303 از بازیگران سینما و تلویزیون و گوینده رادیو و خواننده ایرانی است. از ماندگارترین آثار احمدی می‌توان به کار صدایی (نوعی دوبله) وی در مجموعه «پینوکیو» اشاره کرد که در آن در نقش «روباه مکار» صداپیشگی کرده است.
 
«آرایشگاه زیبا»، «کت‌و‌شلوار خواستگاری»، «دانی‌و‌من» و... از کارهای تلویزیونی مرتضی احمدی است. وی در انیمیشن «شکرستان» هم صداپیشگی کرده است.

عکس سلفی از نوع مریخی!


ایسنا: کاوشگر کنجکاوی به تازگی یک عکس سلفی منحصر بفرد از خود در رخنمون ماسه‌سنگ Windjana در منطقه کیمبرلی دهانه گیل مریخ گرفته و به زمین ارسال کرده ‌است.

 
این تصاویر با استفاده از دوربینی که بر روی بازوی این کاوشگر نصب شده، به ثبت رسیده است. در نهایت تصاویر مذکور در کنار هم چیده شده و تصویر ترکیبی نهایی را ارائه داده‌اند.

   ادامه مطلب ...

پرسپولیس چقدر می ارزد؟


در حالی که بعد از به نتیجه نرسیدن جلسه 15 آذر هیات واگذاری در خصوص واگذاری سرخابی ها، بازپرس شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب دو روز بعد و در 17 آذر ماه در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار توقف روند واگذاری باشگاه پرسپولیس به علت پرونده‌های مفتوح در سالهای 1390 تا 1392 شده بود که آخرین اخبار از نزدیک شدن به زمان واگذاری این دو باشگاه خبر می دهد.
  ادامه مطلب ...

زندگی در تهران ماهی چند؟


زندگی در تهران ماهی چند؟
 
تهران پر هزینه‎ترین شهر ایران و قم کم‌خرج‎ترین شهر ایران شناخته شده است. 
بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۲، تهران با متوسط هزینه زندگی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان برای هر خانوار پرهزینه‎ترین شهر ایران است. این مبلغ به نسبت سال ۱۳۹۱، ۵۲ هزار تومان افزایش داشته است
.
   ادامه مطلب ...